לא תאמינו: הפורצת לכר הדשא מכה שנית

פורצת לכר הדשא במהלך היורו | צילום מסך: "top news"

שנתיים לאחר שקינסי וולנסקי עשתה זאת בגמר ליגת האלופות עם בגד ים שחור ופרובוקטיבי - האירוע חזר על עצמו ביורו. במשחק בין בלגיה לפינלנד, צעירה רצה למרכז המגרש עם בגד גוף קטן וכיתוב "WTF Coin". במי מדובר?

(גודל טקסט)

בדיוק שנתיים לאחר שקינסיי וולנסקי, פרצה למגרש בזמן גמר ליגת האלופות בין ליברפול לטוטנהאם באיצטדיון המטרופוליטנו שבמדריד כשהיא לבושה בבגד ים שחור קטנטן עליו כיתוב המפרסם אתר מתיחות פרובוקטיביות, אתמול (שלישי) זה קרה שוב. במהלך המשחק בין בלגיה לפינלנד, צעירה פרצה ורצה למרכז המגרש כשגם היא לבושה בגד גוף קטנטן עם הכיתוב: "WTF Coin".

היא כמעט הגיעה לקו המחצית אבל נתפסה על ידי המאבטחים שלא האמינו שזה קורה להם שוב. את הפרסומת למטבע היא הצליחה להשיג, אבל בניגוד לדוגמנית הרוסיה- אמריקאית, שחשבון האינסטגרם שלה התפוצץ עם שלושה מיליון עוקבים, זהותה כלל לא נחשפה. למזלם של שחקני הכדורגל, היכולת שלהם על כר הדשא לא נפגעה בעקבות התקרית כאשר הבלגים סיימו במקום הראשון בבית לאחר שניצחו 0:2 את הפינים. במהלך השנים חווינו לא מעט אירועי פריצות לכר הדשא, כך שלא ברור איך עדיין לא נערכים לכך בהתאם והפורצים מצליחים לעשות זאת שוב. מה שבטוח, את מה שעשתה וולנסקי בגמר ליגת האלופות – אף אחד עדיין לא הצליח לשחזר.

קינסיי וולנסקי
קינסיי וולנסקי | Matthias Hangst/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי