מרגש: את מי פגשו ריקן וגולסה בקרב בין פורטוגל לצרפת?

אבי ריקן, אייל גולסה | אינסטגרם

שני שחקני מכבי תל אביב נכחו במשחק הענק בבודפשט והפתיעו את ילדי עמותת "הגשמת חלומות". ריקן סיפר: "אנחנו יוצאים עם תחושות מאוד טובות ששימחנו את הילדים, ובעצמנו עברנו יום מדהים"

(גודל טקסט)

אתמול (רביעי) נחתו המכביסיטים אבי ריקן ואייל גולסה בבודפשט לצפות במשחק הכי מעניין ביורו בין פורטוגל לצרפת. הסיבה שהגיעו להשם ריגשה את המדור עד מאוד כאשר גילינו כשהכדורגלנים נסעו על מנת להפתיע את הילדים של עמותת "הגשמת חלומות". ביום שני האחרון קיבל ריקן טלפון מגלעד, מנכ"ל העמותה, ששאל אם הוא מעוניין להצטרף ולשמח את הילדים. הקשר הסכים מיד והציע לצרף גם את גולסה שידוע כאחד שאוהב לעזור ושיש לו רצון חזק לשמח. השניים ביחד גרמו ללבבות הצעירים להתפוצץ מרוב התרגשות.

"הייתה חוויה לא נורמלית. בטח כל מי שצפה בטלוויזיה ראה קבוצה גדולה של 100 איש לובשים חולצות זוהרות, אז אלו היו אנחנו. ליווינו ילדים עם מוגבלויות, ולראות את הפנים שלהם ואת האושר במהלך המשחק, ועוד איזה משחק תפסנו, היה דבר לא רגיל", סיפר ריקן והוסיף על 24 השעות העוצמתיות שחוו: "מה שמיוחד בקבוצה הזאת שלילדים יש חונכים שהם ילדים ששכלו בן משפחה בפיגוע – כל החיבור הזה ממש מרגש. אנחנו איתם, עושים להם שמח במשך יום שלם ומנסים להעלות להם חיוך על הפנים. יש כאן רמת אדרנלין מאוד גבוהה ואנחנו נהנים מכל רגע. הייתה חוויה מרגשת, גם גולסה וגם אני יוצאים מפה עם תחושות מאוד טובות שהצלחנו לשמח אותם, וגם עברנו בעצמנו יום מדהים".

"מה שהיה כיף במיוחד במשחק זה הצפייה המשותפת עם הילדים. חווינו כל גול ביחד איתם והיה מדהים לראות אותם מתרגשים. זה היה שונה לחלוטין מלצפות בעוד משחק". המדור פותח את סוף השבוע עם תחושות טובות בזכות כדורגלני ליגת העל שהוכיחו לנו עד כמה קל לעשות מעשה טוב, ועל הדרך לצפות בסוללת הכוכבים הכי נוצצת ביורו, דוגמת כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה, פול פוגבה, קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן ועוד. חוץ מזה, לריקן מגיע גם מזל טוב, כי הוא ואשתו מעיין חוגגים היום יום נישואין שמיני, אחרי 16 שנים שהם ביחד!

אבי ריקן, אייל גולסה וילדי "הגשמת חלומות" | אינסטגרם
אבי ריקן, אייל גולסה וילדי "הגשמת חלומות" | אינסטגרם
אבי ריקן ואשתו מעיין | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי