קורטואה הגיב בעברית, החברה הישראלית שלו "מוכנה לחתונה"

מישל גרציג
מישל גרציג | praia swimwear

מישל גרציג, בת זוגו, צפתה מדירתה בניצחון של השוער וחבריו על פורטוגל בשמינית הגמר. בינתיים היא דגמנה את שמלות הכלה של "ברטה" ונראתה מיליון דולר בלבן. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לתמונה משותפת

(גודל טקסט)

ביום ראשון האחרון ניצחה נבחרת בלגיה 0:1 את פורטוגל אלופת אירופה, נבחרתו של כריסטיאנו רונאלדו, והעפילה לרבע גמר יורו 2020. מי ששמר על שער נקי עם מספר הדיפות נאות הוא השוער טיבו קורטואה, כשבצד השני תורגן הזאר כבש את שער הניצחון. ואם אנחנו מתלהבים במדור מהיכולת שמפגין שוערה של ריאל מדריד במהלך היורו, חובה לתת קרדיט גם לחצי היפה שלו, בת הזוג הישראלית מישל גרציג.

הדוגמנית היפהפיה בת ה- 23 צפתה בשוער שלה מנצח את פורטוגל מדירתה שבמדריד ואתמול (שני) שיתפה תמונה חדשה מעוד קמפיין חדש בו זכתה. האם מישל מוכנה כבר לחתונה עם הכדורגלן המפורסם? יכול מאד להיות שכן למרות גילה הצעיר, והנה הצצה לאיזו כלה יפה היא תהיה בעתיד. הדוגמנית הבינלאומית דיגמנה את שמלות הכלה של המעצבת "ברטה" ונראתה מיליון דולר בלבן. כל כך הורסת, עד שקורטואה בעצמו מיד הגיב לפוסט שלה ושיגע את העוקבים הישראלים.

הבלגי הבין כנראה עד כמה הזוגיות החדשה שלו מתקבלת בברכה בארץ הקודש, כשהגיב למישל על התמונה בלבן: "איזה יפה את!". התגובה זכתה לשלל תגובות מהעוקבים שהתלהבו בדיוק כמו המדור מהעברית שלו. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לתמונה רשמית ראשונה באינסטגרם של קורל וסרג'י 2 שלנו. איזה כיף!

טיבו קורטואה מגיב לבת זוגו | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי