הלם: לא תאמינו איך כוכבת הפורנו מיה חאליפה נראתה לפני המהפך

מיה חאליפה | צילום: אינסטגרם

האמריקאית-לבנונית, שהביעה לא פעם את חיבתה לכדורגל, כדורסל ופוטבול, מציגה מראה חדש ומטורף לאחר השינוי שעברה. כמה ק"ג השילה ממשקלה ומה הצעד הדרסטי שביצעה בעקבות המהפך? הכל בפנים

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה בה סיפרנו לכם על כוכבת הרשת והמשפיענית הלבנונית-אמריקאית, מיה חאליפה, הייתה בתחילת חודש מאי, אז היינו בעיצומו של מבצע "שומר החומות". את התחושות שעברנו באותם הימים קשה לשכוח, וגם את התמיכה של חובבת הספורט הלבנונית בפלסטין ובפוסטים האנטי ציוניים של בלה חדיד שיצאה כנגד ישראל פעם אחר פעם.

מה שכן, חאליפה, שמאוד אוהבת כדורגל, כדורסל ופוטבול, הייתה כזכור כוכבת פורנו במשך תקופה לא מבוטלת והסרטונים שלה עדיין מככבים ברחבי האינטרנט. כעת, היא החליטה להציג ל-25 מיליון העוקבים שלה איך היא נראתה לפני המהפך המשוגע שעברה בשנה שעברה. חאליפה שיתפה בסיפור האישי שלה וטענה שלאחר שהחליטה לעזוב את תעשיית הפורנו האמריקאית היא חוותה משבר גדול בעקבותיו עלתה במשקל ונראתה שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים היום. בשנה שעברה היא הצליחה לרדת כ-15 קילוגרמים בעיקר בזכות תזונה המשולבת עם שגרת אימונים אינטנסיבית, שגרמו לגוף שלה להתחטב פלאים.

התמונה של כוכבת האינסטגרם מלפני המהפך רק מוכיחה לנו שהכל אפשרי, ומי שרוצה לעשות שינוי, יכול בעזרת החלטה בלבד לעשות אותו ובענק. פרט אחרון מעניין אותו שיתפה חאליפה נוגע לעובדה שבעקבות הירידה במשקל, היא החליטה לעבור ניתוח להגדלת חזה בעקבות "נזקי המשקל העודף" כפי שכתבה. המדור לא נותר בשוק לאור חשיפת הנתון האחרון.

מיה חאליפה | צילום: אינסטגרם
מיה חאליפה | צילום: אינסטגרם
מיה חאליפה | צילום: אינסטגרם
מיה חאליפה | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי