"לא מפריע לך שרק אייל מביא משכורת הביתה?": זוגתו של אייל גולן משיבה

דניאל גרינברג, אייל גולן
דניאל גרינברג, אייל גולן | אור גפן

אחרי שהפריכה את השמועות על משבר בזוגיות, דניאל גרינברג, אשתו של זמר העשור, התמודדה עם שאלה נוקבת באינסטגרם וחשפה פרט סודי על עתידה. ומה המתכון לזוגיות טובה לדעתה?

(גודל טקסט)

העניין הבלתי פוסק במערכת היחסים בין אייל גולן לדניאל גרינברג נמשך גם השבוע, ולאחר שהפריכה את השמועות על משבר בזוגיות בין השניים, דניאל החליטה לפתוח שוב את השאלות-תשובות בחשבון האינסטגרם ולהתמודד עם שאלות העוקבים. החצי השני של זמר העשור לא חששה להתמודד גם עם שאלות מרגיזות ואינטימיות, ולאחר שהתייחסה לכאלו שדיברו עליה, על בתם מיאל ועל תקופת ההריון בו היא נמצאת – החליטה דניאל להשיב לאחת נוקבת במיוחד.

"לא מפריע לך שאת לא עובדת ורק אייל בעצם מביא משכורת הביתה, לא משעמם לך?", שאלה אחת העוקבות, ודניאל החליטה להשיב דווקא ברוח טובה. "נענה גם על מה שלא שואלים, מה שמפריע לי, אני משנה לרוב די מהר. למדתי הפקות אירועים על מנת לעסוק בתחום וברגע שהתחלתי להפיק התחילה הקורונה וכך גם העבודה נעצרה, כך שהחלטתי להתמקד בגידול של מיאל עד שתעבור המגיפה", שיתפה דניאל בדיוק מדוע נוצר מצב שבעלה עובד והיא לא.

עוד הוסיפה ופירטה מדוע היא עדיין לא עוסקת בתחום הפקת האירועים נכון לרגע זה וחשפה פרט סודי על עתידה: "מפה לשם ירדתי מהמקצוע, כי הבנתי שלעבוד בלילה זאת לא אופציה עבורי והחלטתי לעבוד על בייבי סודי משלי שאני עוד לא יכולה לשתף בפרטים כרגע! אבל בואי נשים הכל בצד דקה, אם מישהו תהה לרגע – גידול ילדים זאת עבודה ועבודה לא קלה ואין רגע משעמם איתם! אז לכל דבר יש זמן כמובן", סיכמה גברת גרינברג-גולן וענתה בכנות גם לשאלה שבקלות הייתה יכולה לקומם. עוד היא הוסיפה בפני מאות אלפי עוקביה כי לדעתה "אין דבר כזה זוגיות מושלמת והכי חשוב זה לשמור אחד על השנייה ולהיות חברים טובים". מה שנכון נכון!

הסטורי של דניאל גרינברג | אינסטגרם
הסטורי של דניאל גרינברג | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי