במקום לשחק כדורגל? הבייבי החדש של מאור בוזגלו

משה פרץ ומאור בוזגלו | אינסטגרם

קבוצה לעונה הבאה אין לו, אבל אם חשבתם שהכוכב מתרחק מהענף אז תחשבו שוב: הוא אחראי על מתחם ראשון מסוגו בישראל למען כדורגלנים צעירים, אבל לא רק. מי הגיעו לכבד באירוע ועלו על מדים? כל הפרטים

(גודל טקסט)

יותר מדי זמן לא שיתפנו במדור מה קורה בחייו של אחד הכדורגלנים היותר מפורסמים במדינה, מאור בוזגלו, אבל אל תדאגו לו – בזמן שאתם אולי תוהים אם הוא ישוב לשחק בעונה הבאה, הכוכב לא מבזבז אף דקה ולאחר עבודה והשקעה מאומצת בחודשים האחרונים, השיק בשעה טובה את הבייבי החדש שלו – מתחם 'פוטגול ארנה'.

מדובר במתחם האינדור הראשון מסוגו בישראל, מעין בית לטיפוח שחקנים צעירים (בניצחונה של אקדמיית הכדורגל של בוזגלו), שמסייעת לשיקום מפציעות, מאפשרת קיום אימונים אישיים והכל בסיוע של טכנולוגיות מאוד מתקדמות שמאפשרות מעקב אחר השחקן. נישה נוספת במתחם היא השכרת מגרשים לפי שעה, גם לטובת קיום אירועים, חגיגות ימי הולדת, מסיבות כיתה ושלל אפשרויות. תודו שזה מקום שעושה חשק להגיע אליו.

אז איך נראתה ההשקה הרשמית? אתמול (רביעי) הגיעו כל החברים הטובים והמפורסמים של אושיית הכדורגל וכמובן גם בני המשפחות שלו ושל אשתו המהממת מירן. מה היה בתוכנית? טורניר כדורגל בו כל קבוצה בחרה כדורגלן מבית משפחת בוזגלו, זמר ואושיית רשת, אוכל מטריף בניצוחו של השף עומר Meatshow, בובות ענק של ניימאר, ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו וגם של מאור בוזגלו עצמו וכמובן די.ג'יי שדאג לאווירה.

עומרי אלטמן ומאור בוזגלו | אינסטגרם
אסי ישראלוף מפרגן למאור בוזגלו | אינסטגרם

בטורניר הכדורגל, מאור חלק את אותם המדים עם לא אחר ממשה פרץ ומיכאל ספיר, אחיו אוהד בוזגלו שיתף פעולה עם ג'וזי זירה ואור גבאי, אסי בוזגלו חלק מדים עם ליאם גולן ואמיר זרד מ"בני אור" ואילו אלמוג בוזגלו שיחק לצד יואב דגני ואושר ביטון.

עוד ניסו את מזלם בטורניר: אסי ישראלוף, לירוי צעירי, עידן טלמור, עומרי אלטמן, מאור גמליאל, אנדי רם ומי שרק אתמול חידש את חוזהו במכבי תל אביב, אבי ריקן – כולם הגיעו להרים ולפרגן לבוזגלו בעסק החדש. האירוע המושקע התקיים כאמור במתחם חדש הממוקם במזרח ראשון לציון, וכל משתתפי הטורניר זכו למתנה מושקעת ביותר לה דאג מאור, כדי שתישאר מזכרת מעולה מהאירוע: חולצה מעץ עם השם של אותו המתמודד עליה הכיתוב: "לא משנה איך זה ייגמר, זאת הולכת להיות חוויה".

בנוסף, בוזגלו גם דאג להם לתכשירים מפנקים מהסדרה שלו ושל מירן M for them, וכל הטוב הזה צולם איך לא, לעונה ה-6 של הריאליטי המשפחתית "הבוזגלוס". שיהיה בשעה טובה למאור, המדור כבר מצפה להגיע ולבעוט בעצמו.

ג'וזי עם אוהד בוזגלו וליאם גולן | אימסטרם
אנדי רם מאחל בהצלחה למאור בוזגלו במתחם החדש | אינסטגרם
מאור בוזגלו | אינסטגרם
"מקום הצגה". אבי ריקן מפרגן לבוזגלו ומשתף בפרס שקיבל | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי