איזה חום: כוכב מכבי פתח תקווה וזוגתו מעלים את הטמפרטורה

עמית חסון | אינסטגרם

ירדן כהן בילה עם הדוגמנית וכוכבת הרשת, עמית חסון, והשניים העלו סטורי בו הם מתנשקים במעלית במהלך הבילוי המשותף. וגם: הליגיונר לשעבר שיצא עם חסון בזמן ששיחק בחו"ל

(גודל טקסט)

חודש יולי הוא אולי החודש הלוהט, אבל זה ממש לא משנה למגנה השמאלי של מכבי פתח תקווה, ירדן כהן, שהוא וחברה שלו, עמית חסון גורמים לטמפרטורות לרתוח אפילו עוד יותר. הכדורגלן והחצי השני שלו נראים כמו ברבי וקן, ואם זה לא מספיק, אתמול (שבת) בסטורי ששיתפה אשת הכדורגלן השניים מתנשקים בזמן סלפי במעלית והשאירו אותנו על לסתות שמוטות. הזוג הצעיר מבלה יחד בתדירות גבוהה, ובין היתר נצפו בסוף השבוע האחרון אצל קובי שץ במספרה של "יפה וקובי," ברמת השרון וקינחו את הסופ"ש בסרט "מהיר ועצבני".

חוץ מזה, בפגרה הם ביקרו באחד היעדים המבוקשים על ידי הישראלים בקיץ הזה – דובאי וחזרו עם אלבום תמונות מושלם למדי. אשת הכדורגלן הצעירה היא דוגמנית בת 23, שמתחזקת חשבון אינסטגרם עם 117 אלף עוקבים, מדגמנת לשתי חנויות אופנה, עושה שיווק ושת"פים באינסטגרם ובקרוב תתחיל לעבוד גם כמאמנת כושר, כך שאין לה יותר מדי זמן פנוי. בפעם האחרונה שסיפרנו לכם על עמית של ירדן, חשפנו בפניכם פרט מעניין לגבי אחד האקסים שלה, שמסתבר שגם הוא היה מעולם הכדורגל.

בעברה יצאה כוכבת הרשת עם כדורגלן אחר, אלון תורג'מן, חולצה של הפועל חיפה, אליו הייתה צמודה בפולין כל זה היסטוריה, כיום תורג'מן צמוד חזק לקורל אבוטבול בעוד עמית והפתח תקוואי בן ה-24 שלה מתחזקים מערכת יחסים אקסטרה-פוטוגנית. בקיצור, יש מספיק כדורגלנים לכולן! ואנחנו במדור מחכים כבר לפתיחת העונה אז נזכה לראות את כל היפות מגיעות להרים לבני הזוג ביציע.

ירדן כהן, עמית חסון | יח"צ
ירדן כהן אצל קובי שץ במספרה של "יפה וקובי" ברמה"ש | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי