צריכה לחזור לאי? שונית חמד חושפת פרט על הישרדות

שונית חמד | אינסטגרם

עוד הרבה לפני שאסי בוזגלו וג'ובאני רוסו זכו בתואר "השורד האחרון", ב-2011 הייתה נציגות לעולם הספורט כשאשתו של החלוץ השתתפה בעונה ה-5. שונית שיתפה: "קוקוס מזכיר לי נשכחות" והוסיפה מחווה מרגשת מאוד לבעלה

(גודל טקסט)

למקרה ששכחתם, בארבע העונות האחרונות, מפיקי "הישרדות", תכנית הריאליטי בעלת הרייטינג הגבוה ביותר של רשת13, הבינו היטב עד כמה חשוב ייצוג מעולם הספורט. עוד הרבה לפני שאסי בוזגלו וג'ובאני רוסו הניפו ידיים באוויר כשזכו בתואר "השורד האחרון", אי שם בשנת 2011, השתתפה בעונה החמישית של "הישרדות איי קמרינס" אחת מנשות הכדורגלנים האהובות עלינו, שונית חמד. הימים היו עוד לפני שהיא ותומר חמד התחתנו. היא דגמנה עוד תחת שמה הקודם, שונית פרג'י וגרמה למדינה שלמה להתאהב בה וביופי שלה על האי.

הבוקר (שני) נזכרה שונית בחוויה המטורפת שעברה בתוכנית הריאליטי הקשוחה והחליטה לשתף את כמעט 80 אלף העוקבים שלה. אשת הליגיונר העלתה פוסט עם תמונה משותפת שלה ושל בעלה שותים קוקוס וכתבה: "קוקוס מזכיר לי נשכחות. איך לא? את תקופת הישרדות. ולמרות שאכלתי את הפרי הזה במשך חודשיים, אני עדיין מאוהבת בו קשות. ככל שאכלתי ממנו יותר – כך התאהבתי בו יותר. בהישרדות יש אגדה שאומרת שאפשר לחיות רק על קוקוס. וכשאני חושבת על זה, תומר הוא הקוקוס שלי. יכולה לחיות עליו לנצח!".

המחווה הרומנטית של שונית לתומר, חשפה את הפרט בו הדעה הרווחת בקרב מתמודדי התכנית היא שאפשר לחיות רק על קוקוס- זה מסביר את הירידה הדרסטית במשקל של כל מי שמבלה כמעט חודשיים במשחק הטלוויזיה המטורף הזה. אז הפוסט של שונית אמנם עשה את המדור רעב, אבל לא יכולנו שלא לחשוב על כמה אדיר זה יהיה לראות את אשת הכדורגלן חוזרת לאי אחרי עשור מאז ההשתתפות הקודמת שלה בתכנית. כזכור אירית רחמים ניצחה בעונה בה השתתפה שונה, ועד לרגע זה השתיים נשארו חברות קרובות מאד. כיום כידוע, לשונית ולתומר שלוש בנות מתוקות, והסיכוי שתעזוב אותן לתקופה כל כך ארוכה די שואף לאפס, אבל אנחנו מחזיקים אצבעות חזק!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי