טוקיו קוראת לה: הספורטאית הסקסית בעולם תשתתף באולימפיאדה

אליסה שמידט | אינסטגרם

האצנית אליסה שמידט הודיעה ל-1.7 מיליון העוקבים שלה כי היא תתמודד במשחקים: "מרגיש לא אמיתי, זו חוויה שחלמתי עליה כל חיי, כבר לא יכולה לחכות". הגרמנייה בת ה-22 תייצג את מדינתה בריצת ה-400 מטר

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה בה סיפרנו לכם על האתלטית הסקסית בעולם הייתה בקיץ בשנה שעברה, אז פגשה אליסה שמידט את הכוכב האנגלי של בורוסיה דורטמונד, ג'יידון סאנצ'ו, והתאמנה לצידו במסגת פרסומת שהטריפה את האוהדים. כעת, לאחר דחייה של שנה בשל משבר הקורונה ורגע לפני פתיחתם של המשחקים האולימפיים בטוקיו, האצנית הגרמנייה הודיעה בהתרגשות ל-1.7 מיליון העוקבים שלה בפוסט שכתבה באינסטגרם: "טוקיו קוראת לי, אני נוסעת לאולימפיאדה!"

עוד כתבה רצת ה-400 מטר כי "זה עדיין מרגיש לא אמיתי! אני כל כך אסירת תודה ונרגשת מהחוויה שמצפה לי, שעליה חלמתי כל חיי, מאז שהתחלתי עם זה. קדימה, תביאו את זה, אני כבר לא יכולה לחכות". ואם עוד לא יצא לכם להכיר את כל היופי הזה, אז זה בדיוק הזמן. הפצצה בת ה-22 היא אצנית גרמנייה שמעלה את הדופק גם על מסלול הריצה וגם מחוצה לו. היא עזרה לגרמניה לזכות במדליית הכסף במרוץ שליחות באליפות אירופה בשנת 2017. בשנה שעברה היא ויתר השליחות זכו במדליית הארד באותה התחרות. הלוק הייחודי של היפיפייה הבלונדינית גרם לה לזכות בטייטל "האתלטית הכי סקסית בעולם", כך הכתירו אותה במגזין האוסטרלי "Busted Coverage".

ההגדרה הזאת מעט בעייתית שלא נאמר, סקסיסטית, ואכן שמידט ניסתה להתנער ממנה ולהבהיר שזה ממש לא מעניין אותה ושהיא לא מייחסת לכך חשיבות. יחד עם זאת, האתלטית מדגמנת בלי סוף לאור נתוניה, ומשתפת שלל תמונות בביקיני, מה שגרם לה להיות מאוד פופולרית ברשתות החברתיות ולקטוף שלל קמפיינים על הדרך. למרות זאת, בסוף השבוע הבהירה הגרמנייה שהשאיפה הגדולה שלה בחיים היא להמשיך להשקיע בריצה, להגיע להישגים וכמובן לזכות במדלייה אולימפית! אחרי ג'ני בושאר, נראה לנו שאנחנו יודעים היטב מי תככב על השער הבא של ספורטס אילוסטרייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי