אייל גולן בהלם? הצעד המפתיע של דניאל גרינברג

אייל גולן, דניאל גרינברג | אינסטגרם

אשתו של הזמר, שנמצאת בחודש השישי להריונה, הבהירה לעוקביה כי נכון לרגע זה היא סיימה עם עולם ההפקות: "החלטתי להתמקד בגידול של מיאל עד שתעבור המגיפה". וגם: בוגרת "האח הגדול" הבטיחה שהיא עובדת על משהו חדש

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר סיפרנו לכם לא מעט על הזוג אייל גולן ודניאל גרינברג, שכל נשימה שלהם מיד הופכת לכותרת, בעיקר אחרי השמועות על משבר ביחסים לאחר שגרינברג הסירה את שם המשפחה של בעלה באינסטגרם. היא כבר הבהירה היטב שהכל בסדר גמור בין שניהם, ואף שיתפה אותנו ואת מאות אלפי העוקבים באיך נראים החיים בביתם המשותף ברחובות כשהיא נמצאת בחודש השישי להריון השני עם בן קטן בבטן. כזכור, בוגרת "האח הגדול" למד בבית הספר של אירית רחמים להפקת אירועים במטרה לעסוק בתחום ואפילו הספיקה להפיק את ימי ההולדת של ילדיו של גולן, ליאם ואלין גולן, וכך למעשה החלה את דרכה בתחום.

מיס גרינברג – גולן כבר שעטה חזק אל עבר תחזוק הטייטל "מפיקת אירועים" והיה לה אפילו משרד משלה, אבל כפי שהבהירה דניאל היטב לעוקביה, נכון לרגע זה היא סיימה עם עולם ההפקות. כעת היא עובדת על "בייבי חדש" תוך כדי שהיא מתפקדת כאמא במשרה מלאה למיאל הקטנה ואוטוטו גם לאחיה שיצטרף וירחיב את משפחת גולן. "למדתי הפקות אירועים על מנת לעסוק בתחום וברגע שהתחלתי להפיק התחילה הקורונה וכך גם העבודה נעצרה, כך שהחלטתי להתמקד בגידול של מיאל עד שתעבור המגיפה", שיתפה דניאל בדיוק מדוע נוצר מצב שבעלה עובד והיא לא כפי שנשאלה על ידי העוקבים.

עוד הוסיפה ופירטה מדוע היא החליטה שלא לעסוק בתחום הפקות האירועים וחשפה מה היא מתכוונת לעשות בהמשך: "מפה לשם ירדתי מהמקצוע, כי הבנתי שלעבוד בלילה זאת לא אופציה עבורי והחלטתי לעבוד על בייבי סודי משלי שאני עוד לא יכולה לשתף בפרטים כרגע! אבל בואי נשים הכל בצד דקה, אם מישהו תהה לרגע – גידול ילדים זאת עבודה ועבודה לא קלה. אין רגע משעמם איתם! אז לכל דבר יש זמן כמובן". אנחנו כבר סקרנים לדעת על מה עובדת דניאל ומה חושב על זה הזמר שלה, שהכי חולה על כדורגל בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי