הגיע לגמר הישרדות VIP? אוהד בוזגלו הטיל פצצה

אוהד בוזגלו ואלכסה דריה | אור גפן

האח הבכור למשפחת הכדורגל המפורסמת בישראל הגיע ליום ההולדת של כוכבת זוג מנצח VIP, איגי וקסמן, וכולם שמו לב לירידה במשקל. האם הוא הגיע רחוק כמו אחיו אסי? וגם: השמועות על זוגיות והקשר עם אלכסה דריה

(גודל טקסט)

אתמול (שני) כוכבת זוג מנצח VIP, איגי וקסמן, חגגה 49 קיצים ביום הולדת נוצץ לצד בן זוגה עתי שולברג יחד עם חברים רבים שהגיו לפרגן לה בהוטל 75 באלנבי תל אביב. החברים מהתוכנית, איציק זוהר ולאורה לנטינו בלטו בהיעדרם, לאחר שסיפרנו לכם כי כדורגלן העבר האשים את הזמרת לאחר שזו רצתה להדיח אותו מהמשחק אחרי שנים של היכרות ואפילו יצאו תקופה לפני הרבה שנים: "גברת איגי המקל ללא סוכר הזה, התחבאה אחריי כל המשחק הזה. 'אני חברה של איציק כבר עשרים וחמש שנה' ואני לא רוצה להגיד עוד כמה דברים אחרים, שרה שירים שאף אחד לא שומע".

בין אלו שכן הגיעו לחגוג עם הזמרת, איתרנו את האח הבכור למשפחת הכדורגל המפורסמת בישראל. אוהד בוזגלו, שהגיע עם ידידתו הקרובה אלכסה דריה, והתייחס לצילומי "הישרדות VIP. אין מי שלא שם לב שבוזגלו השיל קרוב לעשרה קילוגרמים ממשקל גופו, לכן המדור שאל האם ייתכן שזה רמז לכך שהוא הגיע רחוק במשחק, אוהד השיב "אולי". גם על השאלה אם הגיע לגמר השיב בדיוק באותה התשובה. האם אוהד יצליח בדיוק כמו אחיו הצעיר אסי, להתברג בין שלושת השורדים האחרונים? ויותר מזה, האם לדעתכם יש לו סיכוי טוב לזכות במיליון?

אנחנו כבר לא יכולים לחכות, אבל אוהד, שועל ותיק בתקשורת הישראלית, שומר על עמימות ומשאיר אותנו סקרנים מתמיד. לגבי חיי האהבה שלו, לאחרונה שמו נקשר עם אלה איינבינדר שהייתה איתו על האי בפיליפינים, אך לאירוע הגיע דווקא עם ידידתו הקרובה אלכסה. "איגי לא מכירה את אלכסה, אז הגיע הזמן להכיר" הסביר בוזגלו מדוע הגיעו צמודים והבהיר: "ידוע שאני חי ללא מחויבות. אין לי בת זוג ואני חי את הרגע – אלכסה נמצאת בהרבה רגעים, אני מת עליה". ובכל זאת, המדור יישמח לראות אותו מתמסד בדיוק כפי שעשתה גרושתו, פאני בוזגלו.

אוהד בוזגלו | אור גפן
ילדת היומולדת איגי וקסמן עם עתי שולברג, ליהי גרינר ובעלה יוסי | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי