שברה את הרשת: ואן לוון בקשר עם ישראלית מפורסמת?

פטריק ואן לוון | מכבי תל אביב

האקסית של בן אל תבורי הגיבה לפוסט של מאמן מכבי תל אביב באינסטגרם ועוררה תהיות רבות לגבי טיב הקשר בין השניים, שעוקבים אחד אחרי השני ברשת החברתית. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

בפעם האחרונה שמכבי תל אביב התהדרה במאמן הולנדי, הוא החזיק בבת זוג ישראלית מפורסמת. עוד הרבה לפני עידן פטריק ואן לוון, אי שם בעונת 2017/18, ג'ורדי קרויף מונה למאמן הצהובים לאחר כמעט שש שנים בהן שימש כמנהל המקצועי. בכל התקופה שלו בארץ הקודש היו לו שתי בנות זוג ישראליות: טל טלמון, שכיום נשואה ללירן שטראובר, ועוד לפניה, דפנה דה גרוט, שגם יצאה תקופה עם לא אחר מאשר הבעלים של הקבוצה, מיטש גולדהאר. מדוע אנחנו מזכירים לכם את כל אילן היוחסין הזה אתם ודאי תוהים לעצמכם, אז התשובה מאוד פשוטה.

האם ייתכן כי ואן לוון קשור גם הוא לישראלית מאוד מפורסמת? מי שעוקב אחרי המאמן ברשתות החברתיות, לא היה יכול שלא לשים לב כי בין 1,967 עוקביו נמנית אורטל עמר – האקסית ואם בנו של הזמר בן אל תבורי, שעוקבת אחרי ואן לוון וכאמור גם הוא אחריה ומפרגן לתמונות שלה בלייקים. אתמול, היא החליטה להגיב על תמונה שלו ממחנה האימונים של מכבי בהולנד עם אייקון של "אש". העוקבים מיד הבחינו בכך ולא הבינו מה טיב היחסים בין השניים, והאמת שהמדור נותר סקרן וכמובן בעל תקווה שנרקמת לה מערכת יחסים בין הכוכבת הישראלית למאמן הקשוח.

נזכיר כי ההולנדי מונה למאמן זמני עקב פיטורי דוניס והוביל את מכבי לרצף גדול של משחקים ללא הפסד בליגה וכן זכייה בגביע המדינה ועל כך הוא סופר מוערך במועדון, אותו הוא יאמן גם בשנתיים הקרובות. 21 שנים מפרידות בין ואן לוון בין ה-51 לבין אורטל בת ה-30, אבל זה ממש לא משנה כי אם היא חושבת שהוא נראה אש, זה מה שחשוב. בעונה הקרובה של "גולסטאריות" תככב עמר לצידן של סילבי ז'אן, רוסלנה רודינה ועוד, כך שעל כדורגל הם בטוח יכולים לדבר ולהחליף חוויות. בעידן הרשתות החברתיות, לייק או תגובה באינסטגרם זה דבר שאומר הרבה ואנחנו מקווים שגברת עמר תהפוך באופן רשמי לחלק מעולם הכדורגל שלנו, ומי יודע, אולי עוד ניפגש ביציע הכבוד בבלומפילד.

פטריק ואן לוון, אורטל עמר | אילוסטרציה
נראה אש פטריק!!! אורטל עמר מגיבה | אינסטגרם
לוהטת. אורטל עמר בחופשה במיקונוס | אינסטגרם
אוטוטו נזכה לראות אותה משחקת כדורגל | אינסטגרם
אורטל עמר | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי