נתפסו על חם: קורטואה והישראלית שלו בתמונה ראשונה ולוהטת

מישל גרציג, טיבו קורטואה | צילום: אינסטגרם

אחרי שסיים את דרכו ביורו 2020, שוער ריאל לא מבזבז זמן - הוא והדוגמנית הישראלית שלו מבלים ממש ברגעים אלה על יאכטה מפוארת מחוץ לחופי איביזה. צלם הפפראצי תיעד אותם מתנשקים

(גודל טקסט)

אחרי שסיים את דרכו ביורו 2020 בשלב רבע הגמר כשנבחרת בלגיה שלו הודחה על ידי נבחרת איטליה – טיבו קורטואה לא מבזבז זמן. השוער מנצל כל רגע של שמש בחופשה חלומית עם לא אחרת ממישל גרציג שלנו. לראשונה, השניים נתפסו תחת עדשת מצלמות הפפרצי ונראו מתנשקים, נהנים ואוהבים מתמיד! שוערה של ריאל מדריד והדוגמנית הישראלית מבלים ברגעים אלו ממש על יאכטה מפוארת מחוץ לחופי איביזה. בעוד בחשבון האינסטגרם שלה מישל מנסה להצניע את העובדה שהיא מבלה עם קורטואה, ב"סאן" הבריטי מככבות תמונות פוטוגניות במיוחד של הזוג הטרי.

בת ה-23 עושה שירות נהדר למדינת ישראל כשהיא נראית מיליון דולר בביקיני קטנטן, ולראשונה מצולמת באופן רשמי כבת הזוג של הבלגי של ריאל ואנחנו בהתרגשות שיא. רק לפני כחודש סיפרנו לכם על הקשר המתהווה בין הכדורגלן לדוגמנית והנה הם נתפסו מבלים עם החברים הטובים על היאכטה ששכר קורטואה ומציגים לנו איך זה לחיות את החיים הטובים. בסאן פירסמו כי בראיון לתוכנית בלגית קורטואה הודה שיש לו חברה חדשה אבל לא נידב יותר מידיי פרטים.

"היא ישראלית שגרה בספרד, אני לא יכול להגיד יותר מידיי מעבר לזה. אם היא תתמוך בספרד או בבלגיה ביורו? בבלגיה כמובן" הכריז בזמנו השוער שמתנשא לגובה של 1.99 סנטימטרים. ואכן כך בדיוק היה, עוד לפני שנתפסו מתמזמזים על הסיפון, מישל הגיעה מחוזקת בכל משפחת קורטואה לצפות בחבר שלה לוהט בין הקורות בשלב רבע הגמר .המדור בטוח שכעת, אחרי שכבר כל העולם יודע שיש זוג חדש בעולם הכדורגל, זה בדיוק הזמן, מישל, לשתף תמונה רשמית שלך ושל הבוי-פרינד המפורסם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי