אחרי האיומים: אשתו של אלברו מוראטה מתפוצצת

אליס קאמפלו | אינסטגרם

בעקבות החמצת הפנדל של החלוץ, שהובילה להדחת ספרד מהיורו בידי איטליה, הגולשים באינסטגרם תקפו את המשפחה ואיימו על חייה ואליס קאמפלו הגיבה: "זו בורות. לא אתן לאף אחד לפרוק את התסכול שלו עליי"

(גודל טקסט)

את יורו 2020 כוכבה של נבחרת ספרד אלברו מוראטה לא יישכח, הן מקצועית והן בגלל האיומים שהוא ומשפחתו ספגו במהלך הטורניר כולו. גם לאחר הדחתה של "לה רוחה" אמש (שלישי), בעקבות הפסד לאיטליה במסגרת חצי הגמר, איומים קשים הופנו כלפיו, כלפי אשתו ושלושת בניו אחרי שהחמיץ מהנקודה הלבנה בדו קרב הפנדלים. כמובן שעוד קודם לכן, העובדה שאיזן בדקה ה-80 והעלה את ספרד ל-1:1 לא נספרה כלל וכלל. אשתו, הדוגמנית האיטלקייה אליס קאמפלו, החליטה שהגיעו מים עד נפש ושברה שתיקה לראשונה מאז האיומים הקשים על חיי המשפחה.

אשת הכדורגלן פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, שאחריו עוקבים 2.5 מיליון איש, ובו כתבה: "להתנהג ככה זו בורות. אני חושבת שאם זה היה קורה לבחורה שברירית יותר זו הייתה בעיה חמורה. מזל שאני חזקה ולא אתן לאף אחד לפרוק את התסכולים שלו עליי. אני באמת מקווה שבעתיד יהיה ניתן לנקוט בצעדים רציניים נגד אנשים מהסוג הזה ולהעניש אותם, כי זה מביש ובלתי מקובל". בנוסף, בת ה-26 שיתפה כמה דוגמאות מההודעות המזעזעות שקיבלה כדי שמיליוני העוקבים שלה יבינו מה היא צריכה לסבול במסגרת המקצוע של בעלה.

"שבעלך יקבל סרטן, וגם ילדייך", "שהילדים שלך יקבלו התקף לב, הם מתים", "אישה פרה, אני מתביישת שאת איטלקייה. במקום להראות את הכסף שלך, תתרמי לאנשים, כלבה", "אל תעזו לפרסם תמונות ממשחקים של מוראטה או שאגיע אליכם הביתה ואשרוף אתכם בשידור חי באינסטגרם", או "בן ז*** אלברו מוראטה", אלו היה רק טעימה ממטר ההודעות, הגידופים והאיומים שקיבלה אשתו של החלוץ. חשוב מאוד שהיא חשפה את ההודעות הנוראיות והכניסה אותן למודעות, וחשוב אף יותר שזה ייפסק – היד קלה מדי על המקלדת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי