הגדילה את החזה? בת הזוג של רונאלדו שברה את הרשת

ג'ורג'ינה רודריגס | Carlos Alvarez/Getty Images

CR7 וג'ורג'ינה רודריגס שלו בעיצומה של חופשה מפנקת על היאכטה הפרטית שמפליגה בין חופי פורטוגל והתמונות שהעלו הצליחו בצדק לעורר לא מעט קנאה, אבל גם יצרו דיון סוער בשל פרט שמיליוני העוקבים התקשו לפספס

(גודל טקסט)

מה יהיה איתך, ג'ורג''נה רודריגס? לפעמים זה מרגיש שבת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו נמצאת בכותרות ממנו. מה הפעם בתפריט? תמונת סלפי שהעלתה גרמה לסערה ברשתות החברתיות ביממה האחרונה.

רק אתמול סיפרנו לכם על החופשה הפוטוגנית של הפורטוגלי והדוגמנית הספרדייה שלו ביאכטה המפוארת שמפליגה בחופים הקסומים של פורטוגל, ורגע אחרי שאנגליה עשתה היסטוריה והעפילה לגמר היורו, החליטה ג'ורג'ינה לשתף תמונת תקריב שלה בביקיני – כזו שגרמה לרוחות לסעור ולמיליוני העוקבים שלה לתהות.

אז האם זוגתו של רונאלדו מתהדרת בחזה חדש אחרי ניתוח הגדלה? יש ויכוח גדול בין העוקבים האם היא עשתה או לא עשתה ניתוח והתגובות והסרטונים בנדון מציפים את האינסטגרם. רבים השוו תמונות קודמות שלה בביקיני וקבעו כי מדובר בניתוח שנעשה ממש לאחרונה, כנראה בעקבות הסרט של נטפליקס שמצטלם על חייה. אחרים טוענים שמזמן עברה את הניתוח ויש גם את אלו שבטוחים שמדובר בחזה טבעי שלה.

ג'ורג'ינה רודריגס | אינסטגרם

את הטענה האחרונה הצליחו להפריך עמודי המעריצים של "ג'ורג'י" באמצעות תמונות מהימים לפני שהיא הכירה את כריסטיאנו רונאלדו לימים שאחרי, תמונות בהן רואים בוודאות שינוי משמעותי בנתוניה וניכר כי הספרדייה בת ה-27 שיפצ האת החזה ואת השפתיים. אנחנו במדור טוענים שמה שלא עושה הטבע, עושה הצבע! אנחנו במדור לגמרי בעד לשנות את מה שמפריע לכל אחד ואחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי