בפער ניכר: האיטלקיות "הביסו" את האנגלית לפני גמר היורו

ג'סיקה מלנה
ג'סיקה מלנה | מסך, אינסטגרם

אנגליה תזכה ליתרון ביתיות מול איטליה בגמר יורו 2020, אך בקרב בין נשות השחקנים לאיטלקיות יש מקדמה משמעותית לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אוטוטו זה קורה. גמר יורו 2020 בין איטליה לאנגליה יצא לדרך הערב ( ראשון ב-22:00) באצטדיון וומבלי ויכריע מי תסיים את הטורניר כאלופת אירופה. שתי הנבחרות יעלו אל כר הדשא וינסו לזכות בתואר היוקרתי. בזמן שאנגליה זוכה ליתרון ביתיות, בתקשורת העולמית העניקו טייטל אחר וממש לא פחות שווה לאיטלקים.

יש הרבה נשים מהממות ומוצלחות המלוות את שחקני שתי הנבחרות, אבל האיטלקיות גנבו את ההצגה במדד החום ואהבת הקהל – הרבה בזכות שתיים ששומטות לכל מי שנקרה בדרכן את הלסת. הראשונה היא הדוגמנית הבינלאומית, ג'סיקה איידי, בת הזוג של מרקו וראטי ואשתו לעתיד. בדיוק כמו כדורגלן פריז סן ז'רמן, גם היא ילידת 1992, וגדלה בפסקארה. היפייפיה עבדה כמלצרית במסעדה, שם פגשה את הקשר האיטלקי, אך השניים החלו לצאת רק לאחר שנפגשו בתצוגת אופנה בה דיגמנה על המסלול. בחודש פברואר האחרון וראטי כרע ברך והציע לה להתחתן איתו, והיא כמובן השיבה בחיוב.

מרקו וראטי, ג'סיקה איידי
מרקו וראטי, ג'סיקה איידי | GEOFFROY VAN DER HASSELT /

אחרי היפה המולאטית, אחת הנשים האהובות בארץ המגף היא ג'סיקה מלנה, שנולדה בבוצ'יאניקו ב-17 ביולי 1990 – והיא בדיוק באותו הגיל של הכדורגלן שלה, צ'ירו אימובילה. השניים התחתנו במאי 2014 והיום נחשבים לאחד הזוגות המפורסמים באיטליה. החלום שלה היה להיות קרימינולוגית, אך לאחר שמצאה את החלוץ והתאהבה בו, נשרה מבית הספר כדי להקים משפחה. יש להם שלושה ילדים – מישלה, ג'ורג'יה ומתיה, שעבורם היא משמשת כאמא במשרה מלאה. הערב זה יהיה המפגש הראשון בהיסטוריה בין הנבחרות במסגרת היורו והנשים של הנבחרת האנגלית והאיטלקית צפויות להגיע בהרכב מלא לאצטדיון. מנחשים מי תנצח?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי