מת ממנה: קורטואה מתמוגג מהישראלית שלו בעברית

מישל גרציג | אינסטגרם

אחרי הצעד המפתיע מאוד של שוער ריאל מדריד, קשה לומר שמערכת היחסים בינו לבין הדוגמנית מישל גרציג לא מעלה הילוך והופכת לרצינית ביותר

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על הזוג הישראלי-בלגי החדש שמשגע את עולם הכדורגל, הדוגמנית הישראלית מישל גרציג ושוערה של ריאל מדריד, טיבו קורטואה, שנתפסו לראשונה מתנשקים. השניים תועדו תחת עדשת מצלמות הפפרצי מחובקים, מתנשקים, נהנים ואוהבים מתמיד בזמן שהם נופשים על יאכטה מפוארת מחוץ לחופי איביזה. כעת, שוערה שלנבחרת בלגיה החליט להטריף אותנו, אבל בענק, כשהגיב בעברית לתמונה חדשה ששיתפה בת הזוג שלו וכתב: "אני מת".

גם אנחנו במדור מתים מהעברית של קורטואה! מישל שיתפה תמונה הורסת שלה בביקיני, עדיין בזמן שהם קורעים את איביזה בחופשת בטן גב מעוררת קנאה, והכדורגלן שלה מפגין ידע בעברית שלא היה מבייש אף אחד! זו לא הפעם הראשונה שהוא מגיב למישל שלו בעברית, כי כבר ביום ההולדת שלה כתב לה "יום הולדת שמח" ועל תמונה שלה בשמלת כלה הגיב "איזו יפה את", אבל ההבדל הגדול שכעת הגיעה הפעם הראשונה שקורטואה משתמש באותיות בעברית! עד לרגע זה כתב בעברית באותיות באנגלית, אבל כנראה שהזמן עשה את שלו והוא הוריד למכשיר הנייד שלו מקלדת בעברית כדי לשמח את החצי השני שלו.

קורטואה מגיבה בעברית למישל גרציג | אינסטגרם

אין ספק שמערכת היחסים בין הישראלית לבלגי רצינית מאוד ואנחנו בשיא ההתרגשות. המדור בטוח שלקראת סיום החופשה המשותפת והכל כך פוטוגנית של השניים, יהיה זה זמן מתאים בהחלט לשתף תמונה זוגית ולהצהיר באופן רשמי על אהבתם קבל עם ואינסטגרם. עתידות: סרג'י רוברטו וטיבו קורטואה מחליפים חוויות על החיים בעברית. יש למה לצפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי