תעבור איתו לאיטליה? הכירו את הפצצה החדשה של דור פרץ

דיאן שוורץ | סוכנות יולי

ימים ספורים אחרי שהכוכב יצא לוונציה והחל רשמית את דרכו כשחקן בסרייה A, נודע כי הוא נמצא בתחילתו של קשר זוגי עם דוגמנת בת 22 שמככבת בשלל קמפיינים והתגוררה בלא מעט מקומות על הגלובוס

(גודל טקסט)

כבר הרבה זמן שלא דיברנו עליו בהקשר הרומנטי, עוד מהימים שהיה צמוד חזק לשלי מזור, וכעת דור פרץ, הליגיונר שלנו בליגה האיטלקית, נמצא גם בתחילתו של קשר זוגי חדש. תשפשפו את העיניים טוב טוב כי החברה החדשה של דור היא דוגמנית הורסת, בת 22, וקוראים לה דיאן שוורץ.

רגע אחרי שפרץ המריא לוונציה, הגיע הזמן להכיר את היפייפיה החדשה בחייו של המכביסט שבגיל 26 ינסה את מזלו לראשונה מעבר לים ועוד בסרייה A הקשוחה.

בניגוד לכדורגלן שחי בתל אביב עד השבוע, דיאן גדלה בקריית גת וכיום נמצאת על הקו תל אביב-פריז-קריית גת. הרזומה שלה עשיר ביותר ובימים אלו היא מדגמנת ל-Adika ומככבת בקמפיין של חברת ההלבשה התחתונה פמינה (לצד הפרזנטורית רוסלנה רודינה). היא כבר הספיקה להצטלם גם לקמפיינים לדיזל, אורבניקה, גוטקס, סברובסקי, לוריאל וקוקה קולה וגם לפרסם את מותג בגדי הים של נטע אלחמיסטר, bananhot, שם היא מציגה על גזרתה הלוהטת.

בראיון לרותם איזק בשנה שעברה, סיפרה דיאן שהשם שלה במקור הוא דיאנה, ושהגוף המושלם הזה שאתם רואים בתמונות, הוא בעיקר בזכות גנים מוצלחים. כשנשאלה אם הרבה גברים מתחילים איתה השיבה: "מתחילים איתי בכל הגילים. בדרך כלל, כשאלה גברים בני שישים פלוס, זה או שריקות או לשלוח לי תמונות של הרכבים שלהם בפרטי".

מה, את מקבלת פתאום לנייד תמונה של רכב?

"אני גם מקבלת פתאום תמונה של *ין, איפה את? אולי חושבים שזו הדרך לליבה של אישה – מכוניות ובולבולים. זה דבר מגעיל. אבל כמו שיש את זה, יש גם משפטים חמודים. רוצה שנפתח יחד הודעות פרטיות שאני מקבלת באינסטגרם? הנה: 'לא מכיר אותך, אבל את מהממת'. 'לא יודע אם את רווקה או לא, אבל רוצה להכיר אותך'".

הרבה מים עברו בנהר בשנה שחלפה מאז התראיינה שוורץ, וכעת על פי מקורבים היא צמודה לפרץ ומאד מעניין יהיה לדעת איך ישמרו השניים על מערכת היחסים כשכל אחד במדינה אחרת. לאור העובדה שדיאן בעצמה התגוררה כבר מעבר לים – בארה"ב, בהולנד ואפילו בטאיוואן בעקבות קריירת ההייטק של ההורים שלה – כנראה שלפחות עבורה זה יהיה פשוט להתרגל ליעד חדש. מה שבטוח, דיאן ודור נראים מדהים ביחד, וזה עוד לפני שראינו אותם בתמונה משותפת.

מסוכנות יולי נמסר בתגובה: "אין תגובה".

דיאן שוורץ | סוכנות יולי
פרץ, השבוע בשדה התעופה בדרכו לאיטליה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי