נתן לה את הטלפון באמצע החגיגות: הפצצה שהתחילה עם דונארומה‎‎

ג'אנלואיג'י דונארומה | Visionhaus/Getty Images

אחרי שזכה ביורו, נבחר ל-MVP וחזר למולדתו כדי לחגוג - לשוער ציפתה הפתעה. אלנה מנפרדיני, אוהדת איטליה, ביקשה את מספר הטלפון שלו כשירד מהאוטובוס: "עקבתי אחריו זמן רב, ידעתי שנצא לדייט". איך זה יסתיים?

(גודל טקסט)

הוא בסך הכל בן 22, וכבר הפך לגיבור יורו 2020 כשזכה בתואר עם איטליה ונבחר לשחקן המצטיין. ג'אנלואיג'י דונארומה, שוער נבחרת איטליה, לא יורד מהכותרות בכל העולם מאז שהדף את הפנדל האחרון של האנגלי בוקאיו סאקה והבטיח את הזכייה ביורו. מי שערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של מילאן כבר בגיל 16והפך מאדם מושמץ לגיבור לאומי, מחזיק בטייטל 'הרווק המבוקש ביותר' בארץ המגף בימים אלו ואתמול (שני) קיבלנו הוכחה חיה לכך.

בזמן שנבחרת איטליה ערכה את שיירת הניצחון המסורתית ברחבי רומא, אלפי אוהדים יצאו לרחובות כדי לצפות בגיבורים שלהם שעמדו על האוטובוס הפתוח והציגו לראווה את הגביע. הייתה שם אוהדת אחת ששמה עין על השוער הצעיר. אלנה מנפרדיני, איטלקיה יפהפיה שאוהדת את הנבחרת הלאומית שלה, ניצלה את ההזדמנות כשירד השוער מהאוטובוס, ניגשה אליו ופשוט החליטה שזו ההזדמנות להתחיל איתו. האוהדת ביקשה את מספר הטלפון של דונארומה, וזה הסכים. העיתונאים שעמדו בסמוך אליה קלטו את המתרחש ורצו אחריה כדי להבין מה היה.

אלנה סיפרה: "אני פטריוטית אמיתית שאוהבת אהבת אמת את הנבחרת. כבר תקופה ארוכה שיצא לי לעקוב אחרי ג'אנלואיג'י מאז שהוא רווק וידעתי שבהזדמנות הראשונה אני אדבר איתו. כבר שלחתי לו פעם הודעה באינסטגרם אבל כנראה הוא לא ראה אותה. ידעתי שנצא לדייט ברגע שזה יקרה". (בכל זאת, לשוער קרוב לשלושה מיליון עוקבים). המדור עף על התושייה של האיטלקייה והולך לעקוב באדיקות אחרי הפרופיל שלה כדי שיוכל לעדכן האם באמת הם יצאו לדייט כפי שאלנה מקווה. עם זכייה באליפות אירופה, ויפהפיה בלונדינית שמתחילה איתך כשאתה בשיא שלך- החיים של השוער לא יכולים להיות טובים יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי