בירת הנגב, את מוכנה? אשת הכדורגלן שבאה לכבוש את ב"ש‎‎

ורוניקה
ורוניקה | מסך, אינסטגרם

הקשר דויד פטרוצ'י חתם בב"ש. בקרוב, תצטרף אליו גם אשתו המהממת, ורוניקה, שהפכה אותו לאב מאושר עם לידת בתם הבכורה, ניקול. "אתה האדם שחלמתי עליו", פרגנה לבעלה. ומה הקשר לנטע אלחמיסטר?

(גודל טקסט)

רק לפני יומיים הודיעה הפועל באר שבע על החתמת זר חדש לשנתיים, דוידה פטרוצ'י, בתקווה שיעזור לה מאוד לעמוד במטרותיה לקראת העונה שבפתח. הקשר האיטלקי ששמע דברים טובים על הקהל החם והתומך של הקבוצה מהדרום, הגיע לארץ הקודש בתוספת מתוקה בהחלט. אשתו ורוניקה תצטרף אליו ממש אוטוטו והסיבה לכך שהיא עדיין לא כאן, אחת המשמחות עבור הכדורגלן.

לפני כשבוע, רגע לפני שנחת בבירת הנגב, פטרוצ'י הפך לאבא כשאשתו ילדה את ביתם הבכורה, ניקול, בבית החולים ברומא. ורוניקה, כמו איטלקייה אמיתית, נראתה מעולה גם בחודש תשיעי והמשיכה לתפעל את הקליניקה שלה לעיצוב גבות ושפתיים עד לרגע האחרון. מסתבר שהיא, בדומה לבעלה, חובבת ישראליות לא קטנה כפי שחשבון האינסטגרם שלה מעיד. אשת הכדורגלן אחריה עוקבים אלפים, עוקבת בעצמה אחרי אשת כדורגלן אחרת מליגת העל, נטע אלחמיסטר הבינלאומית.

כמו כן עוקבת גברת פטרוצ'י גם אחרי גל גדות, קורל סימנוביץ', שיר אלמליח ורוסלנה רודינה, כך שאת המנטליות הישראליתהיא ודאי מכירה היטב. לקשר בן ה-29 היא צמודה כבר שנתיים וחצי, והיא טוענת שהוא "הבלתי צפוי שחיכיתי לו כל החיים. אתה האדם שחלמתי עליו ואני רוצה לספר לכולם עד כמה אתה יפה מבפנים, אפילו עוד יותר ממה שאתה מבחוץ", ריגשה ורוניקה. נראה לנו במדור שתחנת עגינה כמו באר שבע היא לחלוטין המקום הכי טוב שאפשר לבקש עבור הזוג האיטלקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי