ת"א, את מוכנה? הקאמבק הגדול של הקיץ‎‎

ג'אניר מרטוס | אינסטגרם

לא רק במכבי ת"א מאושרים שאנריק סבוריט האריך את חוזהו בקבוצה - אלא גם במדור שלנו. אשתו, ג'אניר מרטוס, מנשות הכדורגלנים היפות שהגיעו לארץ הקודש, תשוב לישראל באמצע אוגוסט. שימו לב שבגד הים שלה בצבע הנכון

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שבה אתמול (רביעי) לישראל ממחנה האימונים שהתקיים בהולנד, כשהסגל שלה עדיין לא שלם לקראת העונה הבאה. בעוד שבוע ימים היא תפתח את העונה האירופית במשחק במסגרת הקונפרנס ליג. בזמן שהצהובים ממשיכים לחפש אחר שחקנים חדשים אנחנו במדור עצרנו על מנת להתעכב על הקאמבק התל אביבי שהכי מרגש אותנו העונה. לפני בדיוק שבועיים הודיעה מחזיקת הגביע שאנריק סבוריט האריך את חוזהו בשנתיים נוספות, וזה אומר שהחצי השני והיפה שלו, אוטוטו תחזור לארץ הקודש.

ג'אניר מרטוס, אשתו של המגן הספרדי בן ה-29, היא אחת מנשות הכדורגלנים ההורסות שדרכו בארץ ובחודש מאי האחרון ליבה נשבר כאשר עזבה בפתאומיות לספרד בעקבות מבצע 'שומר החומות'. היפהפיה ארזה את בנם לוקאס בן השמונה חודשים, וברחה חזרה הביתה למדריד בשל הבהלה שחשו סביב המצב הביטחוני. היא לקחה את המצב קשה מאחר והיא פשוט מאוהבת בתל אביב ובכלל בישראל. כעת, אתם יכולים כבר להתרגש כי ג'אניר תצטרף למגן שלה בקרוב מאוד, באמצע חודש אוגוסט גם היא תשוב למקום שהיא כל כך אוהבת.

אשת הכדורגלן "שמחה ומאושרת" שבעלה האריך את החוזה בקריית שלום כאשר חתם עד סוף עונת 2022/23 עם אופציית הארכה בעונה נוספת. כזכור, הספרדי הצטרף אל מכבי תל אביב ב-2018 ומאז זכה איתה בשתי אליפויות (2018/19 ו-2019/20), גביע אחד (2020/21), פעמיים בגביע הטוטו ופעמיים באלוף האלופים. סבוריט הפך מהר מאוד למגן הפותח שלמכבי תל אביב כשלצידו אשתו ובנם שנהנים מכל רגע בשמש הישראלית החמה. שימו לב שבגד הים החדש שלה באופן מתבקש, בצבע הנכון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי