"שווה הכל": התמונה שריגשה את בת זוגו של ליאל עבדה

בר רשתי | אינסטגרם

בר רשתי תלווה כמובן את החלוץ בהרפתקה בסקוטלנד. בפוסט מרגש עם תמונה של השניים במדי סלטיק עוד לפני שהעסקה נסגרה, כתבה: "הכי מאושרת בעולם שיצא לי לעבור איתך את המסע הזה, גאה בך ולא אעזוב אותך לעולם"

(גודל טקסט)

איזה מרגש. כשהוא בסך הכל בן 19, חלוץ מכבי פתח תקווה, ליאל עבדה פותח בקריירה מעבר לים לאחר שחתם אתמול(רביעי) לחמש שנים בקבוצת הפאר סלטיק. כפי שכבר סיפרנו לכם לא מזמן, עבדה צמוד חזק לבר רשתי, שהשתחררה מהצבא ממש השבוע והיא בעצמה עדיין לא מאמינה שזה קורה. הזוג שהכיר אחרי שבר צפתה בעבדה בועט פנדל בטלוויזיה ועקבה אחריו באינסטגרם, הצטלם עם חולצות של סלטיק בביתו של השחקן עוד לפני שחתם בכלל. את התמונה הזאת שיתפה בר אתמול בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה וכתבה הקדשה מרגשת במיוחד לבן הזוג שלה.

"התמונה הזאת צולמה אצלך בבית כשעוד הכל היה שקט. רגע לפני שטסת לי… מבחינתי התמונה הזאת שווה הכל" כתבה בת ה-20 ושיתפה בתחושות: "אני הכי מאושרת בעולם שיצא לי לעבור איתך את המסע הזה. שהכרנו עוד כשהיית בליגה לאומית, משם לליגת העל, ותראה איפה אתה עכשיו. מגשים את החלום הכי גדול שלך! והכל בזכות מה? בזכות ההתמדה שלך, הכוח שלך והרצון המטורף שלך להצליח ולהתקדם", ריגשה בר וסיכמה יפה: "החלום שלך זה החלום שלי וההצלחה שלך זאת ההצלחה שלי. אני גאה בך ברמות שאי אפשר לתאר. איתך לאורך כל הדרך ולא אעזוב אותך לעולם. אני אוהבת אותך".

בר סיפרה למדור שבן הזוג שלה "בעננים, עדיין לא קולט את הטירוף שהחלום שלו התגשם". גם היא בעצמה עדיין מתקשה לעכל את החתימה של הבועט שלה בסקוטלנד, שנייה וחצי אחרי שהשתחררה, לכן כרגע תסיים כאן מספר סידורים בארץ ובהקדם האפשרי תצטרף לעבדה ותלווה אותו בהתחלה החדשה והכל כך מרגשת שלו. הסיפור של בר וליאל הוא דוגמא נהדרת לאיך דברים פשוט קורים בחיים. איך בזכות אבא ששכנע את הילדה שלו לצפות איתו במשחק, היא בחדות שלה, קלטה שבועט הפנדל מוצא חן בעיניה, עשתה לו עוקב מבלי להתבלבל, והיום היא כבר שנה לצידו עומדת בפני הרפתקה שלא כל אחד זוכה לחוות אותה בחיים.

איזה מרגש. רשתי גאה | צילום מסך: אינסטגרם
בר רשתי וליאל עבדה | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי