העתק הדבק: מיכה עבר לגור בבירת הנגב ומה עם שכטר וטיבי?‎‎

איתי שכטר, דור מיכה
איתי שכטר, דור מיכה | מכבי תל אביב

לאחר שחתם בב"ש, הקשר עדכן את עוקביו הרבים באינסטגרם שארז את דירתו בגבעתיים ויחד עם ארוסתו אלמוג בר נוי ישהה במגדי אביסרור המפוארים. החלוץ, מנגד, יישאר בראשל"צ עם ליז וארבעת ילדיו. גם הבלם ימשיך במרכז

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חיזקה את הסגל שלה משמעותית לקראת העונה החדשה ובזמן שהיא נערכת למשחק הרשמי הראשון שלה ל-2021/22 הערב (חמישי) נגד מ.ס אשדוד, מי שאמור להיכלל בסגל של רוני לוי הוא דור מיכה שעשה בשעה טובה את המעבר לדרום. הקשר שיתף את עשרות אלפי העוקבים שלו באינסטגרם בכך שארז את דירתו בגבעתיים ועשה את המעבר לבאר שבע ביחד עם ארוסתו, אלמוג בר נוי. השניים יעברו לגור במגדלי אביסרור המפוארים, שם מתגוררים לא מעט משחקניה של אלונה ברקת.

לאחר החתימה, מיכה מתאחד עם חברו הטוב, כשיחבור לאיתי שכטר במדים האדומים. בניגוד אליו, שכטר לא מתכוון לעבור לדרום, ויישאר ביחד עם ליז אשתו וארבעת ילדיהם להתגורר בראשון לציון. בכל זאת ארבעה ילדים במסגרות, על כן משפחת שכטר החליטה שלא לעשות את המעבר דרומה. בנוסף, גם חבר טוב אחר ממכבי איתן טיבי, מצטרף לחגיגה באדום כשאוטוטו יהפוך לאבא לשלושה בעת שאשתו שיר נמצאת בשלבי הריון מתקדמים, לכן יישאר גם הוא להתגורר בראשון לציון ביחד עם המשפחה.

חוץ מכל אלו, גם אריאל הרוש והנסיכות שלו – מאי אשתו ובתם אלה לי, יחזרו לקדנציה שנייה בדרום והפעם יתגוררו שם כהורים. מעבר אליהם גם רועי גורדנה ומשפחתו הצטרפו לקבוצה האדומה, כמו גם עומרי גלזר, אביב סולומון ואיאד אבו עביד. עם כל השמות הללו ושני הזרים החדשים, יוג'ין אנסה ודוידה פטרוצ'י, מסתמן שבאר שבע של ימי מאור בוזגלו, אליניב ברדה, מאור מליקסון ועוד, עשויה לחזור בגדול העונה כשהפנים מכוונות אל עבר זכייה בתואר. מה שאפשר לומר בוודאות, כיף יהיה להם שם יחד. כיף גדול.

הסטורי של דור מיכה | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי