צפו: כוכב אתלטיקו מדריד הציע נישואין על כר הדשא

שחקני אתלטיקו מדריד | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

מרקוס יורנטה ביקש מחברתו להתלוות אליו למטרופוליטנו ואמר לה שמדובר באירוע מחווה מצד המועדון. שם הוא כרע ברך ועל רקע סרטון עם תמונות משותפות שלהם - כרע ברך ושלף טבעת כשמשפחתה וחברותיה נכחו גם כן. מרגש

(גודל טקסט)

זו ללא ספק הייתה השנה של מרקוס יורנטה. הקשר הספרדי בן ה-26 היה אחד השחקנים החשובים ביותר של אתלטיקו מדריד בזכייה באליפות כשכבש 13 שערים והוסיף 12 בישולים ב-45 משחקים. הוא שיחק במספר רב של עמדות וזומן גם לסגל נבחרת ספרד ביורו (פתח בשני המשחקים הראשונים ועלה מהספסל ברבע הגמר ובחצי הגמר). היום (שבת), הגיע רגע השיא מבחינתו: גם הוא, איזה יופי, התרחש בוונדה מטרופוליטנו.

הקשר ביקש מבת זוגו פטריסיה נורבה להתלוות אליו למגרשה של אתלטיקו בטענה לאירוע מחווה מצד המועדון. אכן, תחילה הוקרן במסך גדול במגרש סרטון עם הרגעים הגדולים של יורנטה בעונת 2020/21, ואז הגיע הרגע המרגש.

אחד מאנשי המועדון הציע להם לצפות 'בסרטון על הדברים החשובים באמת' ועל רקע תמונות משותפות של השניים כשמתנגן שיר של אלכס אובאגו – יורנטה כרע ברך, שלף טבעת וביקש מפטריסיה להתחתן איתו. כמובן שהיא השיבה בחיוך ולא יכלה לעצור את הדמעות. כדי שהמסיבה תהיה מושלמת, כל בני משפחתה וחברותיה קיבלו את ה-'או.קיי' וקפצו מיד לכר הדשא. "אין פרטנרית טובה יותר לחיים", כתב יורנטה בפוסט באינסטגרם בסרטון שצירף עם השיר "marry you" של ברונו מארס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי