אחרי היורו: כוכבי אנגליה שוברים את היעד האהוב על הישראלים

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים | Laurence Griffiths/Getty Images

שמונה משחקני נבחרת "שלושת האריות" התאוששו מההפסד בפנדלים לאיטליה והגיעו לחגוג במיקונוס. בתפריט: מסיבת חוף, ארוחות גורמה ובגדי מעצבים יוקרתיים. וגם: מי ה"ילד הרע" שהשתכר, נעמד על השולחן והחל לצרוח?

(גודל טקסט)

אחרי הדרמה בגמר היורו האחרון בה כמעט ורשמו היסטוריה אך לבסוף הפסידו והסתפקו במקום השני, כוכבי נבחרת אנגליה פרקו כל עול בחופשה משוגעת ביעד האהוב ביותר על הישראלים. באי היווני מיקונוס, איפה שכבר ראינו השנה את ערן ושי זהבי חוגגים, את אלי דסה עם ירדן ארד, את עומר אדם, נטע אלחמיסטר וחברותיה ואוטוטו גם את מירן ומאור בוזגלו שימריאו לביקור באי השכן, מתרחשת חגיגה גדולה עליה אחראיים כוכבי נבחרת שלושת האריות ומי שמנצח על כולם הוא המגן הימני של האנגלים וכוכב מנצ'סטר סיטי, קייל ווקר.

במסיבה שהתקיימה אתמול (שבת) בחוף נאמוס המפורסם, ווקר נעמד על שולחן שיכור עם בגד ים והחל לשיר ולצרוח בקולי קולות. הכדורגלן בן ה-31 מבלה בחופשה חלומית עם שלל חבריו לנבחרת הלאומית ביניהם מייסון מאונט, דקלן רייס, בן צ'ילוול, ג'ק גריליש, לוק שואו, קווין פיליפס ובן וייט. החבורה האנגלית חוגגת ונהנית ממה שיש ליוונים להציע והם ממש לא מתביישים להתבלט על האי ולהוציא כספים על ארוחות גורמה ובגדי מעצבים יוקרתיים. אנחנו מהמרים שכוכבי נבחרת אנגליה כבר הספיקו גם לרקוד לצלילי שיריו של עומר אדם, שהפלייליסט שלו נשמע במיקונוס בכל מועדון או מסעדה.

לגבי ווקר, אנחנו כבר יודעים שהוא חובב אקשן ובלאגנים, להזכירכם בשנה שעברה הוא לא התרשם יותר מדי מהסגר שהיה בבריטניה בעקבות משבר הקורונה שהחל בשנה שעברה אז ערך מסיבת מין בביתו. שחקנה של מנצ'סטר סיטי הזמין בדיוק לפני שנה שתי נערות ליווי וחבר נוסף, והארבעה חגגו יחדיו במשך שלוש שעות, כך סיפרה אחת מהנשים שבילו בביתו. ווקר ערך את המסיבה יממה אחת בלבד לפני שפנה באופן פומבי לאוהדים וביקש מהם להישאר בבית ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות המקומי. ווקר רגיל להיות הילד הרע של הכדורגל האנגלי. כזכור, לפני שנה וחצי נפרד מזוגתו, אנני קילנר, אחרי שגילתה שהכניס להריון את הדוגמנית לורן גודמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי