הסעיר את הרשת: צפו ברונאלדיניו חותם למעריצה על החזה

רונאלדיניו חותם למעריצה על החזה
רונאלדיניו חותם למעריצה על החזה | מסך

יומיים לפני "קלאסיקו האגדות" באצטדיון בלומפילד, התפרסם סרטון בו כדורגלן העבר הברזילאי נעתר לבקשה משונה של מעריצה. וגם: התגובה המפתיעה של הכוכב והבילוי הסוער לפני ההגעה לישראל

(גודל טקסט)

בדיוק בעוד יומיים, ב-20 ביולי, כוכבי העבר ברצלונה יפגשו למשחק קלאסיקו מהאגדות את כוכבי העבר מריאל מדריד באצטדיון בלומפילד. בין האגדות שיכללו בסגל של בארסה כמובן שנוכל לראות את רונאלדיניו, שכרגיל מככב בכותרות שנייה לפני ההמראה לישראל. אחרי שבשנה שעברה נאסר כשניסה להיכנס לפרגוואי עם דרכון מזויף, הפעם הרשת זוכרת בעקבות סרטון שנוי במחלוקת שהופץ בימים האחרונים, ובו הברזילאי נראה חותם למעריצה אמריקאית על החזה, בהתאם לבקשתה.

בסרטון שהופץ אתמול (שבת) ברשתות החברתיות וכבר זכה לכמעט שלוש מיליון צפיות, אפשר לראות שאותה מעריצה מבקשת מכדורגלן העבר האגדי לחתום לה על חזה שלה, ורונאלדיניו נענה לבקשה מבלי להסס. שלא כהרגלו, רונאלדיניו לא נראה בסרטון מחויך או משועשע מהסיטואציה, אבל גם לא מתנגד לבקשה המשונה של אותה מעריצה אלמונית. רונאלדיניו נמצא בימים אלו בארצות הברית, וכהרגלו מרבה לבלות. לפי דיווחים בארצות הברית, הוא נצפה אמש מבלה במועדון לילה במיאמי בשעות הקטנות של הלילה, כשהוא מזמין משקאות במאות דולרים.

אחד הבליינים ששהה במקום באותה העת סיפר לתקשורת האמריקאית ש"הוא הגיע למועדון בסביבות חצות, והתחיללשתות בלי הפסקה. היו שם שלושה סיבובים של שמפניה וטקילה, וכולם רצו לחגוג איתו". אחד הבליינים ששהה במקום באותה העת סיפר לתקשורת האמריקאית ש"הוא הגיע למועדון בסביבות חצות, והתחיל לשתות בלי הפס'ה. היו שם שלושה סיבובים של שמפניה וטקילה, וכולם רצו לחגוג איתו". מאוחר יותר היום אמור רונאלדיניו להמריא ממיאמי לישראל, כדי לקחת חלק בקלאסיקו האגדות של שחקני העבר של ברצלונה מול שחקני העבר של ריאל מדריד. הברזילאי, שלקח חלק במשחק השלום שהתקיים בארץ הקודש באוקטובר 2019, הזמין את הקהל למשחק ואמר: "ב-20 ביולי יתקיים 'אל קלאסיקו' מהאגדות. יהיה משחק מטורף, כיף לראות שוב חברים טובים.יהיה ממש מיוחד. אני מזמין את כולכם להשתתף, חיבוק חם לכולם". מעניין אם גם אצלנו יהיו חתימות על החזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי