בהשראת הקופה והיורו: הקעקועים שמשגעים את אירופה

הקעקוע של אנחל די מריה | טוויטר

ג'יאנלואיג'י דונארומה ואנחל די מריה, אלופי אירופה ודרום אמריקה הטריים, קעקעו על גופם את הגביעים בהם זכו. הארגנטינאי: "זה הגביע שהכי רציתי לקעקע". וגם: קעקוע משיכת החולצה של קייליני והעקיצה לאנגלים

(גודל טקסט)

יורו 2020 ייזכר לנצח כטורניר שהפגיש את שתי המעצמות, אנגליה ואיטליה, לגמר היסטורי שכולנו יודעים היטב שהסתיים בניצחון דרמטי של האיטלקים אחרי דו קרב פנדלים מותח. בדיוק שבוע לאחר הגמר הגדול, הרשת התמלאה בשלל דוגמאות לקעקועים בהשראת היורו וכמובן גם כאלו של גמר הקופה אמריקה, אז ליאו מסי וארגנטינה שלו סוף סוף הניפו את הגביע יחד. ראשון היה זה שחקן נבחרת ארגנטינה, אנחל די מריה, שהוסיף קעקוע ענק לאוסף שלו כאשר קיעקע את היד שלו אוחזת בגביע הקופה אמריקה על הירך השמאלית שלו. "זה הגביע שהכי רציתי לקעקע על העור שלי" כתב הקיצוני.

חברו החדש לחדר ההלבשה של פריז סן ז'רמן וגיבור גמר יורו 2020, ג'יאנלואיג'י דונארומה, בדומה אליו החליט גם הוא לקעקע את הגביע שהביא לו ולנבחרת שלו את התואר: אלופי אירופה. הוא בחר לעשות את הקעקוע על החלק הפנימי של הזרוע שלו ומיהר לפרסם את התוצאה בסטורי. השניים בקרוב יתאחדו ויוכלו לדאוג גם לתמונה משותפת של הגביעים.

מעבר אליהם, אחד הקעקועים שזכה להכי הרבה תגובות ושיתופים הוא הפריים המפורסם במג היורו של ג'יורג'יו קייליני מושך בחולצה של בוקאיו סאקה. אחד האוהדים האיטלקים החליט לקעקע אותו ולזכור את הרגע בו הנבחרת האיטלקית זכתה, לנצח. It's Coming Rome- כך כתוב בכל מקום על הקעקוע שממחיש בצורה הטובה ביותר את הניצחון האיטלקי ואת האכזבה מכך שהסלוגן הידוע של האנגלים, It's Coming Home, לא התממש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי