אשת הכדורגלן חשפה את החזה בזמן שבעלה במחנה אימונים

וונדה נארה
וונדה נארה | Gettyimages

אשתו של מאורו איקרדי, וונדה, שיתפה תמונה שלה כשהיא טופלס בזמן שהיא מתפנקת ממסאז''. "רק אתה חסר", היא כתבה לחלוץ שלה

(גודל טקסט)

וונדה איקרדי נהנית מחופשה בחופי איביזה ברגעים אלו ממש, בזמן שבעלה מאורו איקרדי מתכונן עם פ.ס.ז' לעונת 2021/22. אשת הכדורגלן בת ה-34 שיתפה את 7.9 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם בתמונות מהחופשה המשפחתית, ביניהן סלפי שלה בו החזה שלה כמעט חשוף לגמרי. בזמן שהיא נהנית ממסאז', שיתפה האישה והסוכנת תמונה של עצמה כשהיא טופלס בזמן שהיא מתפנקת וכתבה לבעלה: "רק אתה חסר".

ממש במקביל, פ.ס.ז' רשמה 2:2 מאכזב נגד שאמבלי מהליגה השלישית בצרפת. איקרדי שמצא את הרשת גם ביום רביעי האחרון, כבש ראשון לזכות קבוצתו בפנדל מוצלח בדקה ה-19, סיבה מוצדקת להיעדרות שלו מזמן האיכות לצד אשתו באיביזה. בן ה-28 נמצא בשיא ההכנות לקראת העונה השלישית שלו במועדון הצרפתי לאחר קמפיין מאכזב בעונה הקודמת. אגב, בחודש שעבר הספיק איקרדי לבלות עם המשפחה כשיצאו לטיול יוקרתי בספארי של טנזניה ובזנזיבר. אז אל תדאגו לו.

וונדה, בדיוק כמו שהיא אוהבת, הייתה חייבת לגרום לפרובוקציה ולהישאר בכותרות עם אקט פרובוקטיבי. זו כמובן אינה פעם הראשונה שהיא מחליטה לחשוף איברים אינטימיים ועל כך יעידו העוקבים שלה, שעולים בקצב של אלפים מידי חודש. הארגנטינאית היא ללא ספק אשת הכדורגלן המוכרת והשנויה במחלוקת ביותר שמתגוררת באירופה בשנים האחרונות. היא שומרת על מערכת היחסים שלה עם הכדורגלן מכל משמר, והוא זורם עם השיגעונות שלה כפי שהיא נוהגת לספר בסרטוני הווידאו שמעלה לסטורי, בהם היא מעדכנת את העוקבים בכל המתרחש בחיים של המשפחה המפורסמת.

וונדה איקרדי
וונדה איקרדי | מסך, אינסטגרם
וונדה ומאורו איקרדי
וונדה ומאורו איקרדי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי