מה מאור בוזגלו חשב על ההתכתבות בין מירן לאיקר קסיאס?

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

"אם אני הייתי הוא ובחורה כמוך הייתה מתייגת אותי, אז הייתי עושה לה לייק", הבהיר הכדורגלן שלא התרגש מהעובדה ששוער העבר שוחח עם אשתו ברשת החברתית. לירון שרון עם הפרטים המלאים והתיעוד

(גודל טקסט)

ההתרגשות גוברת לקראת קלאסיקו האגדות בו כוכבי העבר של ברצלונה יפגשו את כוכבי העבר של ריאל מדריד בבלומפילד. שלשום הגיעו כוכבי העבר של מועדוני הפאר לישראל והספיקו להתאמן, ואתמול קיימו מסיבת עיתונאים רשמית שארגנה יזמית האירוע, חברת MTR7. לאחר מכן, התקיימה גאלה חגיגית אליה הגיעו שלל סלבס מעולם הכדורגל והתחככו עם הכוכבים הספרדיים. ביניהם, איתרנו את הזוג המלכותי של הכדורגל הישראלי – מאור ומירן בוזגלו, שסטורי אחד של אשת הכדורגלן גרם להרבה עניין סביבו.

מירן שיתפה אתמול (שני) וידאו. "ערב עם שחקני ברצלונה וריאל מדריד", היא כתבה ותייגה את בעלה ואת איקר קסיאס. אחד השוערים הגדולים בכל הזמנים. הספרדי לא נשאר אדיש לתיוג של היפייפיה הישראלית ועשה לה לייק. מירן השיבה לו "היה נעים להכיר, בהצלחה במשחק". קסיאס, לו 17 מיליון עוקבים באינסטגרם, ענה: "תודה רבה. תענוג גם לי להכיר". מירן, לה 340 אלף עוקבים, החליטה לשתף אותם איך הגיב מאור על השייח בינה לבין קסיאס.

מירן בוזגלו ואיקר קסיאס
מירן בוזגלו ואיקר קסיאס | מסך, אינסטגרם

"מה אתה אומר על זה שאיקר קסיאס עשה לי לייק?", שאלה מירן את מאור שהשיב: "אם אני הייתי הוא ובחורה כמוך הייתה מתייגת אותי, אז הייתי עושה לה לייק". מירן קבעה פה אחד: "לא משנה מה, הוא לא מקנא!". מאור, עם חוש ההומור המאפיין אותו, סיים את הסרטון בכך שאמר: "גם שרה קרבונרו עשתה לי ליי". כזכור, קסיאס וקרבונרו היו הזוג המפורסם והאהוב של עולם הכדורגל לאחר הנשיקה הרטובה שהדביק השוער לעיתונאית שלו בגמר מונדיאל 2010, אז ניצחה ספרד ובאמצע ריאיון מרוב התרגשות, לא הצליח להתאפק. השניים התחתנו, הביאו שני ילדים וחיו ביחד 15 שנים, אך לצערנו התגרשו בשנה שעברה.

צפו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי