אשת הכדורגלן קטפה את תואר "הישבן המושלם בעולם"

איזבל גולארט
איזבל גולארט | Kitana Photographer

לא במקרה איזבלה גולארט ביטחה את ישבנה בסכום של כ-10 מיליון דולר: הכירו את הברזילאית בת ה-36, אשתו של השוער קווין טראפ שהצליחה לעורר סערה כשהעלתה תמונה מחופשה במיקונוס

(גודל טקסט)

כבר שבוע וחצי שדוגמנית העל הברזילאית, איזבל גולארט, והשוער הגרמני שלה, קווין טראפ, מבלים ביעד הכי מבוקש בעולם לחופשה, מיקונוס. כעת מתברר כי שוערה של איינטרכט פרנקפורט שב לגרמניה והחל בהכנה לקראת העונה שבפתח, אבל הפצצה שלו נשארה באי היווני ושיתפה תמונה שקבעה פה אחד: אשת השוער מתהדרת בישבן הכי יפה בעולם.

זה התחיל באינסטגרם, אז מיליוני העוקבים שלה הציפו את הפוסט והעניקו לה את הטייטל, וזה הגיע לכל האתרים בעולם לאחר ששיתפה תמונת תקריב של הישבן שלה. גולארט לא הבינה על מה המהומה בתור אחת שגדלה בארץ הסמבה ועבורה חוטיני זה דבר שגרתי.

בכלי התקשורת ברחבי העולם הוכתרה אשת הכדורגלן לאישה עם הגוף הלוהט ביותר ובפרט "הישבן המפוסל והמושלם בעולם". זה לא חדש לנו לראות את הפצצה בביקיני, אך התמונות ממיקונוס ללא ספק חצו את כל גבולות הדימיון והפוסט הפך לויראלי. התקשורת בברזיל טוענת שכבר מזמן ביטחה דוגמנית העל את ישבנה בסכום של 10 מיליון דולר, כך שאנחנו לחלוטין יכולים להבין את הרעש סביבה.

איזבל גולארט | אינסטגרם

כל זאת ורק נזכיר שגולארט בת 36. נכון, היא כבר לא ילדה, אבל עם הגנים המשובחים שלה, ללא ספק מגיע לה להתהדר בטייטל החדש. חוץ מלפזז בביקיני ולהיראות 'וואו', התמונות שלה ושל הבועט שלה נראות מלאות באושר ושמחה ואנחנו תוהים לעצמנו מתי יחליט הזוג המפורסם להרחיב את המשפחה ולהביא ילדים.

בעבר דיברה הדוגמנית על ההרגלים המיניים שלה ושל השוער שלה, כשסיפרה שמצב רוחו של טראפ משפיע על הפעילות בחדר המיטות. בין השאר, היא גם סיפרה כחלק מהמשחק "NEVER" משהו שהיא והשוער שלה כן עשו – קיימו יחסי מין מאחורי הקלעים בעת תצוגת אופנה של ויקטוריה'ס סיקרט בה השתתפה!

איזבל גולארט וקווין טראפ | אינסטגרם
איזבל גולארט | אינסטגרם
קווין טראפ | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי