סרינה, לתשומת ליבך: התשוקה החדשה של אור אצילי

אור ועומר אצילי | אינסטגרם

אשתו של עומר אצילי פתחה בקריירת קונדיטוריה מרשימה, אבל כעת נחשפנו לאהבה חדשה בחייה

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על אור אצילי, אשתו של עומר אצילי, שחקנה של מכבי חיפה, הייתה לפני קצת יותר מחודשיים, אז סיכמנו את השנה המשוגעת שעברה עליה ואת השינוי שחל בחייה מאז "פרשת הכדורגלנים והקטינות", בה בעלה היה מעורב. מפה לשם, כבר חודשים שאור פורחת ובשונה מהקיץ הקודם שהיה מטלטל עבורה, קיץ 2021 מחייך אליה בענק.

כבר סיפרנו לכם על כך שאשת הכדורגלן לקחה את כישורי האפייה שלה צעד אחד קדימה, ובתור קונדיטורית מוסמכת פתחה את "בנדה", עסק לאפייה ביתית בו היא מוכרת עוגות ומאפים שגורמים למדור להזיל ריר באופן קבוע. מה שיותר מעניין את המדור היא ההתמדה של אור בספורט החדש שנכנס לחייה – ענף הטניס.

גברת אצילי נכנסה חזק לכושר וחוץ מלרוץ למרחקים ארוכים, החלה לקחת שיעורי טניס פרטיים בחודשים האחרונים אצל רוני ליאור. הטניסאית היא לא רק מדריכה שממכרת את הסלבס לענף הטניס, אלא גם בת זוגו של אלוף ישראל בטניס לשנת 2020, מקום 394 בעולם, ישי עוליאל בן ה-21. ליאור מאמנת את אור באופן קבוע ולא פעם "הדליקה" את אצילי והרימה לאשתוכשתייגה אותו בסטורי שלה וכתבה לו: "תהיה מוכן להפסיד לה".

עומר ואור אצילי | אינסטגרם

רוני, שמתפעלת מהרמה אליה הגיעה אור, שיתפה וידאו שלה בזמן אימון הטניס וכתבה לה: "מי זאת סרינה לידך?". המאמנת כמובן התייחסה לשחקנית הטניס הטובה בהיסטוריה של טניס הנשים, סרינה וויליאמס, ולא שכחה לתייג גם אותה.

אחרי שנים של צפייה בבעלה הכדורגלן מלהטט על כר הדשא, התשוקה של אור כרגע מופנית כלפי הטניס, ענו בו התאהבה בשנה האחרונה. בזמן שאצילי וחבריו הירוקים מזיעים בגאורגיה ונערכים למשחק נגד דינמו טביליסי שיתקיים מחר במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג, אור ממשיכה להתמיד ולהפגין את כישוריה החדשים על מגרש הטניס.

אור אצילי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי