האקסית של ניימאר יוצאת עם חברו לנבחרת ברזיל

קרולין לימה
קרולין לימה | מסך, אינסטגרם

קרולין לימה נמצאת במערכת יחסים עם אדר מיליטאו, בלם הסלסאו, שזכה לפרגון מפתיע מצד כוכב פריז סן ז'רמן על הזוגיות החדשה

(גודל טקסט)

לטובת הקורא וחובב הישראליות המושבע, ניימאר, האקסית שלך, קרולין לימה, צמודה חזק לכדורגלן אחר. אמנם הוא הפסיד בגמר הקופה אמריקה עם ברזיל לארגנטינה, אבל אדר מיליטאו מבסוט מהחיים בחופשה חלומית עם בת הזוג החדשה שלו, שבמקרה גם יצאה בשנה שעברה עם חברו לנבחרת הלאומית.

השניים שיתפו את אותה התמונה, לוהטת במיוחד על יאכטה מפוארת, לא הוסיפו שום כיתוב, אבל לא היה אפשר להתבלבל בזכות הקרבה ביניהם והאייקונים, לב אדום ופנים מאוהבות. בזכות הפרסום הזה, למעשה, אישר בלם של ריאל מדריד את החשדות של רבים מעוקביו הנאמנים. ברשתות החברתיות דיברו בלי סוף על הקשר ביניהם לאחר ששמו לב שכבר בקופה, הברזילאית הבלונדינית והכדורגלן לא רק החליפו הערות ביניהם, אלא שמהיא גם הגיעה לצפות במשחקים של נבחרת ברזיל עם החולצה של החבר החדש שלה.

בתקשורת הברזילאית חשבו בכלל שהיא הגיעה לצפות בנבחרת בגלל שחידשה את הקשר עם ניימאר אבל נהפוך הוא. תאמינו או לא, כוכבה של פ.ס.ז' הוא בחור סופר מפרגן, והוא כבר לחץ על כפתור הלייק ואהב את התמונה שהעלתה האקסית שלו, ולא רק זה הוא גם הגיב וכתב: "כמה אהבה". לתמונה של חברו לנבחרת הוא בחר להישאר אדיש, אבל מיליוני העוקבים דאגו להגיב בלי סוף והפוסט הפך לוויראלי. "הזוג החדש של הכדורגל הברזילאי", נכתב במדינה. אז ניימאר מפרגן לזוגיות של מיליטאו בן ה-23 והדוגמנית ואושיית הרשת בת ה-25. מתי נשמע על בת הזוג החדשה של ניימאר, והאם היא תהיה ישראלית? מבטיחים לעדכן.

ניימאר מפרגן לאקסית ולחברו לנבחרת
ניימאר מפרגן לאקסית ולחברו לנבחרת | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי