אחרי השלושער המטורף: זאת ההפתעה שחיכתה לערן זהבי

כוכב פ.ס.וו הצליח להטריף אוהדים בהולנד ובישראל אחרי 1:5 אדיר על גלאטסראיי, אבל מקרוב מאוד צפו בו כל החברים והמשפחה שהגיעו בהפתעה לקראת יום הולדתו ביום ראשון. לירון שרון עם כל הפרטים

(גודל טקסט)

אנחנו כבר ממש לא מופתעים מהעובדה שערן זהבי כובש את אירופה כל פעם מחדש. גם את עונת 2021/22 הוא פתח בענק, כשכבש אמש (רביעי) את השלושער הראשון שלו בהרפתקה ההולנדית בפ.ס.וו איינדהובן, הוסיף בישול גאוני לאלוף העולם לשעבר מריו גצה והוביל את קבוצתו ל-1:5 ענק על גלאטסראיי הטורקית, במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.

זהבי, שלמעשה פגש לראשונה כ-26,000 אוהדי פ.ס.וו במשחק רשמי אחרי "שנת קורונה", הצליח להטריף את האוהדים בהולנד ובארץ וזכה למחמאות בלי סוף, כולל מהחברים הכי טובים מליגת העל שקבעו פה אחד: "ערן זהבי הוא המלך".

את המופע המרהיב אתמול על כר הדשא, זכו לראות מקרוב כל החברים הכי טובים שלו, אמו ואחיו של הליגיונר שהגיעו למשחק שפתח את העונה והכל הודות לאישה אחת. שי זהבי, אשתו של ערן, הייתה אחראית על ההפתעה הגדולה והטיסה את כל החבורה מישראל במיוחד להולנד לראות את בעלה כובש, ולחגוג איתם סוף שבוע שלם בסימן חגיגות יום ההולדת של הכדורגלן שיחול ביום ראשון הקרוב. כזכור, זו איננה הפעם הראשונה שמלכת הפיטנס מטיסה את החברים והמשפחה כדי לחגוג לערן בעלה, כי גם לפני שנתיים, עוד כשגרו בגוואנגז'ו, הפיקה שי מהלך דומה – סוף שבוע שלם של חגיגות מטורפות.

חגיגות יום ההולדת של זהבי החלו בשלושער ענק | אינסטגרם
הטיסה את כולם מישראל להולנד. שי זהבי, המשפחה והחברים | אינסטגרם

זהבי יחגוג 34 ולשמחתו שי שלו דאגה לו לחגיגות יותר ממושלמות עם כל האנשים שהוא הכי אוהב בעולם: אמא אתי, אחיו הגדול אבי ואשתו שני וכל החברים הטובים מהבית שכבר הגיעו, צפו בחברם הטוב מככב וכוכש שלושער ראשון בפס.וו. לאחר המשחק הם המשיכו כולם למלון באמסטרדם, שם חיכיתה להם הפתעה גם בחדרים – שי זהבי, מהמפיקות המוצלחות שראה המדור – דאגה לכל זוג למארז מפנק שכלל עוגיות ממותגות עם הכיתוב "יום ההולדת של ערן", פרחים, בקבוק אלכוהול ועוד המון הפתעות.

האם יש דרך טובה יותר לפתוח את חגיגות יום ההולדת אחרי שלושער עם כל החברים? בטוח שלא.

ערן ושי זהבי | אינסטגרם
שי וערן זהבי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי