כמו זכייה נוספת ביורו: התפתחות מעניינת בחייו האישיים של דונארומה

דונארומה עוצר את הפנדל של מוראטה | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

לפני שיגיע לפריז ויחל רשמית את דרכו בפ.ס.ז', אלוף אירופה הטרי נתפס על ידי צלמי הפפארצי מבלה עם האקסית

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה בה סיפרנו לכם על ג'אנלואיג'י דונארומה, שוערה החדש של פריז סן ז'רמן ואלוף אירופה הטרי עם נבחרת איטליה, הייתה רגע אחרי שהדף את הפנדל האחרון של אנגליה והבטיח את הזכייה ביורו לנבחרתו.

כזכור, מי שזכה לטייטל "הרווק המבוקש ביותר' בארץ המגף", קיבל פנייה לא שגרתית בזמן שנבחרת איטליה ערכה את שיירת הניצחון המסורתית ברחבי רומא, כאשר אחת האוהדות ניצלה את ההזדמנות כשירד השוער מהאוטובוס, ניגשה אליו וביקשה את מספר הטלפון שלו. ואחרי כל זה, כך מסתבר, דונארומה חזר לאקסית.

השוער בן ה-22 נתפס בעדשת צלמי הפפרצי כשהוא נופש בסרדיניה, האי האיטלקי היוקרתי, עם אלסיה אלפנט, האקסית אליה כנראה חזר בשבוע האחרון. האיטלקייה בת ה-24 ודונארומה יצאה במשך ארבע שנים, מאז 2017, ולפני חודשיים פירקו את החבילה. על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, אלסיה רצתה להתחתן ואילו הכדורגלן הצעיר העדיף לחכות ולכן הם החליטו להפריד כוחות.

לא מפתיע בכלל שאחרי שהפך לגיבור לאומי בעקבות הזכייה של איטלקי ביורו, השניים עשו קאמבק לוהט ונצפו מאוהבים מתמיד בחופשת בטן-גב שלהם, באחד האיים הטובים בעולם לחופשת אוהבים – שאהוב גם על אנגלים רבים, שמעניין מאוד איך יגיבו אם יפגשו שם את השוער שהכניע אותם.

האי האיטלקי בו נופשים השניים כעת הוא אחד היעדים האהובים לחופשה באירופה, בעיקר על האנגלים, שמעניין מאד איך יגיבו אם יפגשו שם את השוער ששבר להם את הלב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי