תפוסה חזק: הכירו את בן זוגה של אבישג סמברג

אבישג סמברג, נמרוד קרביצקי | אינסטגרם

למקרה שתהיתם, מדליסטית הארד בטקוואנדו צמודה כבר מזמן ללוחם נוסף בענף, נמרוד קרביצקי, שמרוב תשומת הלב סביב החצי השני שלו כתב באינסטגרם: "כבר צריך לדאוג?"

(גודל טקסט)

"אין מילים שיכולות לתאר את ההישג שלך, נכנסת לספרי ההיסטוריה", כך כתב אתמול (שבת) נמרוד קרביצקי, בן זוגה של אבישג סמברג, לוחמת הטקוואנדו שזכתה במדליית הארד בטוקיו, בחשבון האינסטגרם שלו רגע אחרי שבת הזוג שלו עמדה על הפודיום בטוקיו. "לא אשקר, זה כאילו אני שם. אני סופר שמח בשבילה ובשביל יחיעם (מאמנה של סמברג). אבישג נולדה ווינרית, היא ידעה שהיא תנצח. פשוט מגיע לה. אני לא בנאדם שבוכה אבל הזלתי דמעה" סיפר קרביצקי בראיון לחדשות 12 מאוחר יותר.

הפרגון הזה מגיע לאחר כמעט שנתיים שבת ה-19 ובן ה-22 צמודים חזק, וגם הוא באופן לא מפתיע בכלל, מגיע מענף הטקוואנדו. החצי השני של המדליסטית האולימפית הצעירה בתולדות מדינת ישראל הוא לוחם בפני עצמו, שכבר השיג גם סגנית וגם מדליית ארד באליפות אירופה, וחוץ מלפרגן לחברה שלו בלי סוף מאז אתמול, הוא גם שיתף סטורי של 'ישראל בידור' שכתבו "לכל הגברים שכבר שלחו לנו הודעות בנושא: אבישג סמברג ממש לא רווקה ומנהלת מערכת יחסים עם נמרוד קרביצקי, לוחם טקוואנדו ישראלי". עליו הוסיף החבר את הכיתוב: "כבר צריך לדאוג?".

אנחנו במדור לא חושבים שיש לו מה לדאוג, בעיקר לאחר שקראנו את תגובתה של סמברג הנרגשת לפוסט שהקדיש לה וגרם לה לפרץ של אהבה, כשכתבה לו: "חיים שלי! לא יכולתי לבקש בן זוג יותר טוב ממך. תודה על דרך מדהימה ביחד. אוהבת אותך ומחכה כבר לראות אותך". ועד שהשניים ייפגשו, בינתיים נעים לנו להכיר את הזוג החדש שצפוי להיות הדבר הבא של עולם הספורט הישראלי ובעיקר אנחנו מתמוגגים על אימון משותף שהשניים שיתפו בעת ההכנות של סמברג לטוקיו. מאוד מעניין אותנו מי מבין שניהם יותר חזק. מה שבטוח, בגזרת האינסטגרם, מאז הבוקר, המדליסטית האולימפית הטרייה עשתה את זה והגיעה ל-100 אלף עוקבים. מי יודע, אולי לאולימפיאדת פריז 2024 כבר יגיעו אבישג ונמרוד ביחד כדי לייצג את הענף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי