אקס נבחרת אנגליה תקף את אשתו ונעצר

ג'ואי בארטון | Pete Norton/Getty Images

כדורגלן העבר ומאמן פליטווד טאון בהווה, ג'ואי בארטון, ידוע כאחד שמרבה להסתבך. כעת הוא עשה זאת שוב והוא צפוי להופיע בפני בית משפט. רק בחודש שעבר אמרה רעייתו: "הילדים פשוט מעריצים אותך"

(גודל טקסט)

שחקן העבר וכיום מאמנה של פליטווד טאון, מהליגה השלישית באנגליה, ג'ואי בארטון, הואשם בכך שתקף את אשתו. ה"סאן" הבריטי דיווח אתמול (שבת) בלילה שכוכב הפריימר ליג לשעבר יתייצב היום בבית המשפט בנוגע להאשמות שייחסו לו שלתקיפה של אשתו, ג'ורג'ינה מקניל. אשת המאמן סבלה מפגיעה בראשה בעקבות התקרית שהתרחשה בביתם שבדרום מערב לונדון. בארטון (38) ואשתו (35) נישאו בטקס מפואר רק לפני שנתיים, כאשר התקיפה שלה קרתה ימים ספורים לפני יום הנישואים השני שלהם.

משטרת לונדון אישרה שגבר בן 38 נעצר ולאחר מכן הואשם בתקיפה של בת הזוג שלו בביתם. מחר (שני) צפוי להופיע בארטון בבית המשפט ושם יואשם שתקף והכה את אשתו ב-2 ביוני 2021. למרות התקרית שקרתה כבר לפני כמעט חודשים, ג'ורג'ינה פירסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה של בעלה עם ילדיהם וכתבה: "יום האב שמח. הילדים פשוט מעריצים אותך. תודה על כל מה שאתה עושה עבורם". זו איננה הפעם הראשונה שהמאמן מואשם בתקיפה, גם במהלך הקריירה שלו כשחקן פעיל זה קרה.

בארטון החל את קריירת הכדורגל שלו בשנת 2002 עם מנצ'סטר סיטי, לאחר שעבר דרך מערכת קבוצות הנוער של הקבוצה. בהדרגה ביסס את מעמדו כחבר קבוע בקבוצה הבוגרת. במשך חמש שנים צבר יותר מ-150 הופעות בעבור המועדון. יכולת מרשימה בקבוצתו זיכתה אותו בזימון ראשון לנבחרת אנגליה בפברואר 2007, למרות ביקורות של חלק משחקני הסגל. הקריירה שלו נפגעה על ידי מספר אירועים שנויים במחלוקת ובעיות משמעת, כולל קטטה עם חבר לקבוצה עוסמאן דאבו שהובילה לסיום דרכו במנצ'סטר סיטי. הוא נעצר באשמת תקיפה, בכך נמנע ממנו להשתתף במשחק נגד צ'לסי, ומאוחר יותר שוחרר בערבות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי