נשות הכדורגלנים עזבו את שי אביטל: "שבר גדול. הלם"

שי אביטל ובר זומר
שי אביטל ובר זומר | אבשלום ששוני

אחר שידור תחקיר "הצינור" עם גיא לרר ובשל העדויות השונות על התנהגותו המינית הפוגענית, לכאורה, נטע אלחמיסטר וקורל סימנוביץ' הודיעו על סיום ההתקשרות עם הסוכן שי אביטל. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

בשל העדויות השונות על התנהגותו המינית הפוגענית, לכאורה, של הסוכן שי אביטל, נטע אלחמיסטר – אשתו של רמי גרשון ממכבי חיפה והמיוצגת המפורסמת ביותר של אביטל – הודיעה רשמית כי היא עוזבת אותו. "שבר גדול. אין לי מילה אחרת לתאר את הכאב הצורב מול התמונות שלנערות ונשים שנאלצו להתמודד עם מה שאף אישה לא צריכה לחוות. לעולם", כתבה נטע באינסטגרם שלה.

אלחמיסטר המשיכה: "פגיעה מינית מילולית או פיזית היא אירוע קשה וטראומטי. העדויות ביחס להתנהגותו של שי לא מאפשרות לי להמשיך כרגיל או לשתוק. אין לאף אחת מאיתנו זכות לשתוק. לא ידעתי דבר על המילים והמעשים, ולו ידעתי לא הייתי עוברת בשתיקה. החיים האמיתיים הם הרבה יותר מעסקים או קריירה ויש את הרגע הזה שבו צריך לשים הכל בצד, גם כשמדובר באדם שאני חייבת לו הרבה על המסירות, ההשקעה וההצלחה – ולמתוח קו אדום. קו אדום בוהק.

"כל מה שאני רוצה כעת זה לחבק את אלו שנפגעו ולסייע לאלו שזקוקות לכך ולעודד את כל מי שנפגעו בעבר ולא לשתוק יותר ביחס לאף אשם שפגע בהן. אני אעמוד מאחוריהן באופן מלא ומוחלט. מאמינה ותומכת. אני לא שוכחת לשי את המסע שעשינו יחד. המסע שלנו הסתיים. זה הזמן שלו להתחיל במסע אישי של לקיחת אחריות", סיכמה.

ההודעה שפרסמה נטע אלחמיסטר
ההודעה שפרסמה נטע אלחמיסטר | מסך, אינסטגרם

עוד לפני התייחסותה של נטע לתחקיר בתוכנית "חשיפה" עם חיים אתגר, קורל סימנוביץ', מיוצגת מפורסמת נוספת של אביטל ואשתו של סרג'י רוברטו מברצלונה, כתבה: "כמו כולם, גם אני נחשפת בימים האחרונים לעדויות והגילויים הקשים על שי אביטל. הדבריםוהסיפורים שצפים עכשיו הם חמורים מאוד וקשה מאוד המחשבה שהם מיוחסים לאדם שחשבתי שאני מכירה טוב. כבחורה, אני מחזקת את כל אותן בנות שהיו בחושך עד כה. מייחלת לכך שצדק יעשה ואמת תראה אור. אציין שסיימתי את ההתקשרות שלי עמו".

טיילור מלכוב, ירדן אדרי ושחר חיון הודיעו גם הם כי הן מפסיקות את יחסיהן עם אביטל ואילו בר זומר שכבר אינה מיוצגת על ידו התייחסה גם היא לתחקירי. "הלב שלי מתכווץ עם כל עדות שאני שומעת וקוראת", כתבה זומר. "בדיוק כמוכן אני צופה בטלוויזיה, קוראת במדיה החברתית ואני פשוט מזועזעת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי