הדוגמנית שחגגה עם רוני: "הוא הזמין אותנו ללילה הפרוע בחיינו"

וויין רוני
וויין רוני | מסך

מלך שערי נבחרת אנגליה בכל הזמנים מרגיש שרימו אותו ומכחיש שבגד באשתו. לירון שרון עם הפרטים המלאים על הפרשה שמסעירה את הממלכה

(גודל טקסט)

וויין רוני (35) חזר אתמול (שני) לכותרות. המאמן, שניצבת בפניו המשימה הקשה להחזיר את דרבי קאונטי לפריימרליג, נמצא בלב סערה תקשורתית לאחר שפורסמו תמונות שלו בחדר מלון עם שלוש נשים עירומות למחצה. על פי מקורות שצוטטו ב"סאן" הבריטי, העיתון שחשף את הפרשה, רוני, חבריו והנשים רקדו במועדון עד השעות הקטנות של הלילה ולאחר מכן התלווה שחקן העבר למלון בו שהו הבנות ושם צולמו התמונות, שלטענתו צולמו ללא הסכמתו ולכן הוא התלונן במשטרה.

האישה שצולמה חצי עירומה עם רוני היא טיילר ריאן, דוגמנית אנגליה בת 21, שסיפרה ל"סאן" כי רוני וחבריו הזמינו אותה ואת חברותיה לתא VIP אקסקלוסיבי שיש למאמן במועדון הלילה. "הם הזמינו אותנו ללילה הפרוע ביותר בחיינו", טענה הדוגמנית שהדגישה כי לא קיימו יחסי מין וציינה כי "היה לילה נהדר". כזכור, רוני נשוי לאהבת נעוריו, אשתו קולין, ולהם ארבעה בנים. רוני עצמו מרגיש מרומה לאחר שהרשתות החברתיות הוצפו בתמונות שלו חוגג ונראה בוגד באשתו, לכאורה.

טיילר פירסמה בסטורי שלה תמונה שהיא ורוני יושבים אחד ליד השנייה על ספה, כשהוא מחזיק כוס יין ביד. לאחר שהוא נרדם, שלוש הבנות החלו להשתטות – אחת הצטלמה כאילו היא חושפת את תחתוניה מול ראשו של רוני, טיילר שכובה על המיטה בחזייה עם הכיתוב "ווין הישנוני" ועוד. מקורות מדווחים שרוני התעורר עצבני לאחר שהבין שעשו ממנו צחוק בזמן שהתעלף אחרי שהיה שיכור. כזכור, זו איננה הפעם הראשונה ששמו של רוני נקשר לפרשה הכוללת בגידה באשתו והפעם החליט שנעשה לו עוול בגלל דוגמנית אחת ושתי חברותיה, שלטעמו חצו את הגבול. בקרבתו של מאמן הכדורגל מדווחים שאשתו קולין נסערת בעקבות הפרשה החדשה ששמו של בעלה נקשר בה.

טיילר ריאן
טיילר ריאן | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי