בוסט רציני: ליאל עבדה עומד לקבל חיזוק משמעותי בגלאזגו

ליאל עבדה | הטוויטר הרשמי של סלטיק

רגע לפני משחק הגומלין נגד מיטיולן בליגת האלופות, הישראלי של סלטיק גילה שבת זוגו בשנה האחרונה עומדת לחבור אליו ולעבור לסקוטלנד. וגם: טירוף העוקבים, העזרה ממשפחת ביטון וסיפור ההיכרות

(גודל טקסט)

סלטיק נערכת למשחק הגומלין מול מיטיולן בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות ומי שלא מפסיק לקצור שבחים הוא הליגיונר החדש שלנו, ליאל עבדה, שכבש בהופעת הבכורה שלו ב-1:1 הביתי מול הדנים בשבוע שעבר. שחקן הכנף בן ה-19 אמור לפתוח גם במשחק החוץ הערב (20:45, ספורט1). בינתיים, הישראלי קיבל בשורה סופר משמחות מארץ הקודש: בת הזוג שלו, בר רשתי, שינתה סטטוס וחזרה להיות אזרחית מן השורה.

בשעה טובה אשת הכדורגלן גזרה את החוגר והשתחררה מצה"ל לאחר שנתיים בהן שירתה בלשכת סגן הרמטכ"ל. בר שיתפה תמונה שלה גוזרת את החוגר בסמוך לקרייה, הבסיס בו שירתה, ומי שהיה הנרגש ביותר מכל 24 אלף העוקבים של האזרחית הטרייה הוא בן הזוג שלה, עבדה, שמיהר להגיב. אוטוטו תצטרף בר לחצי השני שלה, שבינתיים בונה יפה את השם שלו בקבוצתו החדשה ומכין את הקרקע לקראת ההגעה שלה לסקוטלנד. עבדה לא רק הספיק להרשים את הסקוטים בענק, אלא גם הכפיל את מספר העוקבים שלו באינסטגרם ואפילו קיבל וי כחול.

לשמחתה של בר, היא מצטרפת לבועט שלה בחוויה המיוחדת מעבר לים, איפה שיש כבר ישראלים נוספים שיסייעו להם להתאקלם. הכוונה היא למשפחת ביטון, ניר, בר והילדים שלהם, שנמצאים בגלאגזו כבר תשע שנים ויעזרו לזוג האהובים בביתם החדש. סיפור ההיכרות הלא שגרתי של בר וליאל הוא דוגמא מדהימה לאיך דברים פשוט קורים בחיים. כזכור, אבא של בר שכנע אותה לצפות איתו במשחק, במהלכו היא נדלקה על עבדה, עשתה לו עוקב באינסטגרם והשאר היסטוריה.

בר רשתי | אינסטגרם
בר רשתי וליאל עבדה | אינסטגרם
בר רשתי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי