נטע אלחמיסטר, היזהרי: "טירוף" אבישג סמברג הגיע לשיא חדש

אבישג סמברג | עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

לפני יוסי בניון, מנור סולומון וכוכבי על אחרים בישראל: מספר העוקבים של המדליסטית האולימפית מטוקיו רשם זינוק מטאורי. כיצד היא הגיבה? אפילו למשפיעניות רשת מנוסות יש מה ללמוד

(גודל טקסט)

לידיעת נטע אלחמיסטר, המחזיקה במספר העוקבים הגדול ביותר באינסטגרם, לא פחות מ-1.7 מיליון משתמשים: המדליסטית האולימפית הטרייה של ישראל, אבישג סמברג, שברה את הרשת בכל קנה מידה אפשרי.

לוחמת הטאקוונדו בת ה-19, שזכתה במדליית הארד ביום הראשון של המשחקים האולימפיים בטוקיו, רשמה זינוק לא הגיוני בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה – הכפילה בפי עשרה את מספר העוקבים שהיו לה בהשוואה ליום פתיחת המשחקים האולימפיים.

כשהיא גורפת בממוצע 90 אלף לייקים לפוסט, נזכיר שסמברג התחילה את התחרות עם 18 אלף עוקבים, אותם השיגה בעיקר בזכות ההשתתפות שלה בריאליטי "הבנים והבנות" בערוץ הילדים. כעת, בזכות ההישג המטורף ביפן, אבישג הגיעה ל-200 אלף עוקבים (!) – מספר אדיר שרוב שחקני הכדורגל המפורסמים במדינה לא הגיעו אליו, כולל שמות כמו מנור סולומון, יוסי בניון ואפילו מדליסטית אולימפית אחרת שהיא גם בוגרת 'הישרדות', ירדן ג'רבי, נשארו מאחור בכל הנוגע למספר העוקבים בהשוואה לסמברג.

מאור בוזגלו וערן זהבי ניצבים מעל סמברג עם מעל 300 אלף עוקבים כל אחד, אבל אין ספק שבקצב הזה השמיים הם הגבול עבור המדליסטית האולימפית הצעירה בישראל. כפי שסיפרה לספורט1, סמברג "רוצה ספונסר, רוצה לעשות פרסומות, רוצה שהאינסטגרם שלי יהיה מעכשיו מלא בעוקבים", כך שהמשאלה שלה התגשמה.

גם נספר כי כמו משפיענית רשת מנוסה, הבוקר (חמישי) פתחה סמברג לראשונה את השאלות-תשובות באינסטגרם, ניסתה לענות למאות אלפי העוקבים והודתה: "תודה לכולם על הפירגון. מעריכה ואוהבת ברמות. אין פירגון כמו בישראל בכל העולם!".

אבישג סמברג | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי