"טירוף": הבנים של ליאו מסי ירשו את הכישרון של אבא?

ליאו מסי עם בני משפחתו
ליאו מסי עם בני משפחתו | FRANCK FIFE / Contributor

"הפרעוש" ככל הנראה במצב רוח טוב במיוחד, כי אחרת קשה להסביר את ההצצה המסקרנת שסיפק למשחק כדורגל שערך עם בניו. קשה שלא להבחין מי מהם עשוי להיות יורש העצר על הדשא

(גודל טקסט)

כבר סיפרנו לכם על החופשה החלומית של ליאו מסי ומשפחתו במיאמי, שם אנטונלה רוקוזו, אשתו, דואגת לעלות את הטמפרטורה עם הגזרה הלוהטת שלה והתמונות שמתמקדות בישבנה. כעת, הפרעוש שנמצא במצב רוח משתף במיוחד, החליט לפנק את 238 מיליון העוקבים שלו והעלה סרטון מרשים במיוחד בו הוא משחק כדורגל עם שניים מתוך שלושת בניו.

הארגנטינאי תועד משחק כדורגל במהלך החופשה עם מתאו בן החמש ועם טיאגו בן השמונה, וקשה שלא לשים לב לניצוצות הכישרון של שני היורשים. מי שבלט במיוחד היה בנם השני של מסי ואנטונלה, מתאו, שהפגין שליטה מרשימה בכדור, חכמת משחק ואפילו קבלת החלטות די בוגרת, בטח עבור ילד בן 5 וחצי.

הסרטון הפך לוויראלי ברשתות החברתיות וזכה לאלפי שיתופים ותגובות. גם את מסי בעצמו היכולת הרשימה והוא שיתף את הסרטון תחת הכותרת "טירוף", והצמיד אייקון של כדור כדורגל. גם הוא ודאי מבין שלפחות אחד משלושת בניו, יהיה יורש העצר על כר הדשא.

"הפרעוש", שהניף לפני קצת פחות משלושה שבועות את גביע הקופה אמריקה עם ארגנטינה בתום ניצחון 0:1 בגמר על ברזיל המארחת, כבר הספיק לחזור ביחד עם משפחתו לברצלונה מהחופשה במיאמי. את קפטן הבלאוגרנה קיבלו נציגי בארסה, כאשר מסי אמור להמשיך עם חבריו לקבוצה למחנה אימונים בגרמניה לאחר שיחתום רשמית על חוזהו החדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי