"לנצח 2010": אירינה שייק חזרה לתמונות שגרמו לרונאלדו להתאהב בה

כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק
כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק | מסך, אינסטגרם

לא התגברה על הפורטוגלי? האקסית המיתולוגית פרסמה תמונות נועזות שסימלו את תחילת הקשר עם הכדורגלן. לירון שרון עם הפרטים המלאים והצילומים שלא משאירים הרבה מקום לדמיון. צפו

(גודל טקסט)

אם תשאלו את אוהדי הכדורגל מי היא האקסית הכי מדוברת בעולם, סביר שהרוב המוחץ יענה לכם שמדובר באירינה שייק. כמה שאנחנו וכל עולם הספורט מתגעגעים לדוגמנית והאקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי, כידוע, נמצא כבר חמש שנים בזוגיות עם דוגמנית אחרת, הספרדייה ג'ורג'ינה רודריגס, אבל העבר שלו עם דוגמנית העל מרוסיה פשוט לא מרפה ממנו. הבוקר (חמישי) שיתפה שייק סשן תמונות חושפני במיוחד שלה מהעבר. "לנצח 2010", היא כתבה.

למקרה שתהיתם, זו בדיוק השנה בה פגשה את CR7 והתמונות ששיתפה על פי ה"סאן" הבריטי הן אלה שגרמו לפורטוגלי להתאהב בה. הצלם והאמן האמריקאי פיטר בירד היה זה שצילם את דוגמנית העל בסשן הלוהט בו היא עירומה לחלוטין ומסתירה את איבריה האינטימיים בעזרת כפות הידיים. באותה השנה, כך מסתבר, רונאלדו נתקל בתמונות בתערוכה אליה הגיע וכך נוצר הקשר ביניהם. השאלה הנשאלת היא מדוע שייק חזרה בכמיהה נוסטלגית ל-2010, צירפה לב וכתבה "לנצח" על השנה הזאת בחייה.

כזכור, השניים יצאו בין השנים 2010 ל-2015 ונחשבו לזוג המפורסם והיפה ביותר בעולם הכדורגל ויש שיגידו שבכלל. הפרידה שלהם הייתה מפתיעה ונחשפו שלל פרטים סביבה, כשבין היותר דווח כי אמו של רונאלדו, דולורס אביירו, לא אהבה את שייק וכן שהיו בין בני הזוג עניינים כספיים שגמרו למתחים וריבים. אגב, ב"סאן" נכתב כי עד היום שייק לא באמת הצליחה להתגבר על רונאלדו.

צפו בתמונות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי