ספיר ברמן בזוגיות חדשה

ספיר ברמן | מאור אלקסלסי

העיתונאי מאור בן הרוש דיווח כי מי שריגשה את כולנו כשבישרה על החלטתה לצאת מהארון כאישה טרנסג'נדרית במקביל לעבודתה במגרשי הכדורגל, התאהבה. אנחנו במדור ממתינים לתגובת השופטת

(גודל טקסט)

מדינה שלמה התרגשה בחודש אפריל, אז היסטוריה נרשמה בישראל כששופט הכדורגל שגיא ברמן הודיע בצעד אמיץ על החלטתו לצאת מהארון כאישה טרנסג'נדרית, לשנות את שמו לספיר ברמן וכמובן להמשיך לשפוט כדורגל כרגיל.

מקורבים לברמן סיפרו בזמנו כי הם שמחו לראות אותה "הולכת אחרי הלב שלה" וחשפו כי בימיה של ברמן כגבר היא ניהלה מערכת יחסים עם אישה במשך ארבע שנים וכי "למרות היציאה מהארון, הוא עדיין רוצה להיות עם נשים כי היום סוף סוף הוא מרגיש שלם וטוב עצמו, מבחינתו להתלבש כמו אישה כי זה מי שהוא".

וגם עתה, לאחר הניתוח כידוע, ברמן ממשיכה בדרכה. על פי העיתונאי מאור בן הרוש ממדור 'העלוקה', ספיר נמצאת "בזוגיות חדשה ומרגשת ועל פי מקורבים ברמן ובת הזוג מעבירים את השבועות האחרונים יחד וזה נראה שהן לגמרי מאוהבות'. ברמן אמנם "מעדיפה להשאיר את הפרטים אצלה" כפי שדיווח בן הרוש, אבל כן בחרה להתייחס לפירסום על הזוגיות החדשה בחייה. שופטת הכדורגל שיתפה את הסטורי שחשף את האהבה החדשה שלה וכתבה: "דרך עיניים אוהבות רואים עולם ורוד".

לפני קצת יותר מחודש חגגה ברמן את יום הולדתה ה-27, ומבחינתה היה זה יום ההולדת המרגש ביותר שלה לאור העובדה שהיא חגגה ותו לראשונה בחייה כאישה. "אין לי מילים לתאר את התחושה של לחגוג יום הולדת בפעם הראשונה בתור אישה. גיל 27 ואני יוצאת אל העולם בתור מי שתמיד חלמתי להיות", שיתפה ברמן את אלפי העוקבים שלה באינסטגרם. ספיר סיכמה והוסיפה ש"הדרך עוד ארוכה, אבל ימים כאלו גורמים לי להבין שהדרך חשובה מהמטרה. אל תשכחו – אנחנו כאן כדי לשנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי