גם רותם סלע ברשימה: התודות של ארטיום דולגופיאט באינסטגרם

ארטיום דולגופיאט מציג את מדליית הזהב | LOIC VENANCE/AFP via Getty Images

רגע אחרי שזכה במדליית זהב היסטורית, המתעמל שיתף מספר ברכות בסטורי וגם כתב פוסט מרגש, בו כיכבו בין השאר המנחה והדוגמנית והזמר חנן בן ארי. וגם: בכמה עלה מספר העוקבים שלו תוך 24 שעות?

(גודל טקסט)

ארטיום דולגופיאט, המתעמל הישראלי שעד אתמול (ראשון) היה פעמיים סגן אלוף העולם ואלוף אירופה משנת 2020, הוסיף כעת לרזומה גם את התואר החשוב מכולם, מדליסט זהב אולימפי – הישג עצום שהוא השיג כבר באולימפיאדה הראשונה שלו. דולגופיאט בן ה-24 סיים את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע במקום הראשון וגם בגמר הצליח להקדים את כל יריבו, עד אשר באולם התנגן ההמנון הישראלי ודגל המדינה הונף אל על.

כל המדינה התרגשה איתו בטירוף, למרות המרחק העצום מיפן, והרשת חגגה בענק את המדלייה המוזהבת שיביא עמו המתעמל הביתה – ואם תהיתם לגבי חשבון האינסטגרם של דולגופיאט, אז אולי הוא לא יסיים כמו אבישג סמברג שכבר חצתה את רף 230 אלף העוקבים בזכות הזגייה במדליית ארד, אבל הוא תוך 24 שעות זינק מ-8,134 עוקבים ועד ל-31 אלף נכון לכתיבת שורות אלה, כשמספר העוקבים עולה מדקה לדקה.

בין שלל העוקבים והמברכים ברשתות ניתן למצוא גם את שלל סלבריטאי ישראל, שפירגנו בגדול למדליסט האולימפי הטרי על הזכייה המרגשת שלו. בין המברכים ישנם כדורגלני ליגת העל בהמוניהם, אך מבין אלפי הברכות, המדליסט שיתף פוסטים והודה אישית דווקא לשתי נשים שהמדור אוהב במיוחד – הראשונה היא המנחה רותם סלע, שכתבה "מרגש" ושיתפה תמונה של דולגופיאט, והשנייה היא המדליסטית מריו ובוגרת הישרדות, ירדן ג'רבי שכתבה לו: "אלוף אולימפי. וואו, ארטיום אתה מלך! כל הכבוד".

בפוסט התודה שלו, דולגופיאט גם תייג את הזמר חנן בן ארי, הקומיקאי גיא הוכמן ואפילו עמודי אינסטגרם כמו "ישראל בידור". האם המתעמל מכין את עצמו למדורי הרכילות? ככה או ככה, הכל מגיע לו!

מכתב התודה של דולגופיאט | אינסטגרם
רותם סלע מברכת את דולגופיאט | אינסטגרם
ירדן ג'רבי מברכת את דולגופאט | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי