ג'ק גריליש ובת הזוג נופשים בחוף נודיסטים

ג'ק גריליש, סאשה אטווד | אינסטגרם, צילום מסך

אחרי שלאחרונה עשו קאמבק מתוקשר, כוכב אסטון וילה נבחרת אנגליה וחברתו בילו בחוף בקרואטיה, אך בחרו לשמור על הצניעות. וגם: הכינוי המסקרן שנתן השחקן לבת הזוג

(גודל טקסט)

אחד הכוכבים הכי לוהטים באנגליה בימים אלו, ג'ק גריליש, ניצל את הימים האחרונים כדי להירגע ולנוח בחופשת בטן גב בחופים הקסומים של קרואטיה עם בת הזוג הפצצה שלו, סאשה אטווד. היום (שני) גריליש שב מהחופשה, אולי לקראת מעבר ליעד חדש, אך אתמול הכדורגלן והחברה נצפו עובדים על השיזוף. הם עשו זאת בחוף הנודיסטים "קאבה ביץ'", אבל דווקא החליטו לשמור על הצניעות ולא לחשוף איברים אינטימיים.

החופשה שלהם התחילה ביעד האהוב ביותר על כדורגלני העולם בקיץ הזה – מיקונוס, ומשם המריאו ליעד השני. סשה, דוגמנית ומשפיענית רשת פגשה את הכדורגלן בן ה-25 בזמן שהיו שניהם תלמידי תיכון בכיתות מקבילות. כלומר השניים יחד מגיל 15, אבל כזכור רק לאחרונה עשו קאמבק מתוקשר. בעיצומו של היורו בחודש שעבר, סיפרנו לכם שגריליש חזר לאקסית הלוהטת וחשף את החזרה שלהם בטורניר היוקרתי של אירופה כשסאשה הגיעה לצפות בו מסיים תיקו 0:0 בדרבי של אנגליה מול סקוטלנד.

גריליש מחשיב את הדוגמנית שלו "כנשק הסודי" שלו על המגרש, וכעת כשחזרו לסיבוב שני הוא נחוש לשמור אותה מחוץ לאור הזרקורים ולא משתף שום דבר בפני כמעט 3.2 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם. "ג'ק נחוש לשמור את סאשה מחוץ לאור הזרקורים, והיא דואגת להשאיר אותו עם הרגליים על הקרקע" סיפר מקור של ה"סאן" הבריטי. השניים חזרו אחרי שהכדורגלן ניסה את מזלו עם כוכבת ריאליטי בריטית בת 21, רומן קצר שלא צלח וגרם לגריליש לטוס חזרה לזרועותיה של הפצצה שלו. ולמרות כל זאת, השניים לא מעלים תמונות משותפות שלהם לרשת, אלא רק נתפסים תחת עדשת הפפארצי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי