אחרי הזהב האולימפי: הכירו את החצי השני של ארטיום דולגופיאט

ארטיום דולגופיאט ובת הזוג | ראובן קסטרו

המתעמל שעשה היסטוריה יוצא כבר חמש שנים וחצי עם מריה סאקוביץ', אותה הכיר בבלארוס. המאורסת של האלוף האולימפי עלתה לישראל בעקבות מערכת היחסים, אך כרגע המדינה עדיין לא מאפשרת לשניים להתחתן

(גודל טקסט)

ארטיום דולגופיאט הוא הישראלי הכי פופולארי בחיפושים בגוגל וויקיפדיה מאז שזכה במדליית הזהב השנייה בתולדות ישראל, כשסיים במקום הראשון באולימפיאדת טוקיו בהתעמלות קרקע רק לפני יומיים. מאז, הוא הספיק לרגש ולזכות לפרגון מאושיות ענקיות דוגמאת המתעמלת האגדית נדיה קומנץ', הוונדרוומן הפרטית שלנו גל גדות, רותם סלע, ירדן ג'רבי ובערך כל כדורגלני ליגת העל, וכעת חשבון האינסטגרם שלו מתפוצץ עם כמעט 40 אלף עוקבים. רגע לפני הנחיתה בישראל השיב המתעמל בן ה-24 על שאלות העוקבים החדשים שלו וסיפר שמה שהביא אותו לזכייה ללא ספק זה עבודה קשה ואמונה.

לאחר שסיפרנו לכם על דבריה של אמו של ארטיום, אנג'לה בילאן, שהתייחסה לזוגיות של בנה ואמרה שהמדינה לא מאפשרת לו להתחתן בגלל שהוא וזוגתו לא נחשבים יהודים ואף נשאל בעצמו על הנושא לאחר הזכייה במדליית הזהב והעדיף שלא להתייחס לכך, זה בדיוק הזמן לספר על החצי השני של דולגופיאט, מריה סאקוביץ'. השניים יוצאים כבר חמש שנים וחצי, ומתגוררים יחד כשלוש שנים בראשון לציון כפי שסיפרה אמו של המדליסט האולימפי. הוא עלה לישראל מאוקראינה בגיל 12 ולמד בתל אביב, ומריה, או מאשה שלו אם תרצו, היא ייבוא אישי שלו.

הזוג הצעיר הכיר במהלך ביקור של דולגופיאט בבלארוס, ארץ הולדתה של מריה, מורה לאנגלית. בזכות מערכת היחסים והאהבה הגדולה בין השניים, עלתה לארץ מריה ונכון להיום השניים מאורסים. המדור מחזיק אצבעות שמהר מאד יאפשרו להם להתחתן ולממש את האהבה הגדולה שלהם. אפרופו אהבה, האלוף האולימפי הוא טיפוס רומנטיקן, דואג לשתף פוסטים מלאי אהבה לחברה שלו שלא מחזיקה חשבון אינסטגרם משלה, דולגופיאט דואג לשתף את עוקביו עד כמה הוא אוהב אותה. השניים חובבי טיולים, צלילות, וספורט ימי ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות את ארטיום ומריה תחת חופה וקידושין!

ארטיום דולגופיאט ובת הזוג | אינסטגרם
ארטיום דולגופיאט, מריה סאקוביץ' | אינסטגרם
ארטיום דולגופיאט ובת הזוג | אינסטגרם
ארטיום דולגופיאט ובת הזוג | אינסטגרם
ארטיום דולגופיאט ובת הזוג | אינסטגרם
ארטיום דולגופיאט ובת הזוג | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי