אשתו של כוכב ריאל מדריד היממה עם גלריה של תמונות בחזה חשוף

מינה בונינו | אינסטגרם, צילום מסך

מינה בונינו, זוגתו של פדריקו ואלוורדה, המשיכה לעורר סערה אחרי שפרסמה באינסטגרם תמונות בהן היא מניקה את בנם: "כל מי שיש לו מה להגיד - שישמור את זה לעצמו"

(גודל טקסט)

לפני כחודש סיפרנו לכם על קשרה של ריאל מדריד, פדריקו ואלוורדה, שנאלץ להתמודד עם סערה תקשורתית שיצרה לא אחרת מבת הזוג שלו. מינה בונינו העלתה תמונה לסטורי בה החזה שלה חשוף לחלוטין ורואים את בנם בניסיו בן השנה וחצי ישן לידה, כשרק אייקונים צוחקים מסתירים את הפטמות. אשת הכדורגלן לא תיארה לעצמה כמה רעש תגרום התמונה הזאת, כשהיא בסך הכל התכוונה להראות למאות אלפי העוקבים שלה איזה שינוי חל בגוף שלה מאז שהפכה לאמא.

התגובות, השיתופים וההתעסקות של התקשורת סביב המקרה הזה גרמו לארגנטינאית הלוהטת של ואלוורדה "להתעצבן" והיא החליטה לשתף גלריה שלמה של תמונות פי כמה יותר חושפניות מהפעם הקודמת. בונינו שיתפה תמונות רבות שלה עם חזה חשוף לחלוטין כשהיא מניקה את בנם וכתבה: "כל מה שרציתי זה להיות האמא הכי טובה שאני יכולה להיות. בחרתי להניק את הבן שלי עד לרגע זה ואני מרגישה עם זה ועם עצמי מצויין אז כל מי שיש לו מה להגיד- שישמור את זה לעצמו!!" כך כתבה בנוגע לביקורות שספגה בעקבות חשיפת השדיים שלה בזמן שהיא מאכילה את בנה- אקט טבעי לחלוטין, פשוט לאור העובדה שהיא מתעדת את הרגע, להרבה אנשים היה קל להרים גבה.

לבונינו, עיתונאית ספורט ארגנטינאית בת 27, שצמודה לקשר כבר מאז ינואר 2019, היה חשוב להבהיר את הנקודה הזאת וכמובן שהיא קיבלה תמיכה רבה מעשרות אירגוני נשים סביב העולם. אשת הכדורגלן מבוגרת מהבועט שלה בארבע וחצי שנים, כאשר מעבר להיותה עיתונאית ספורט היא גם מגישה, והשניים הכירו באופן מתבקש בעת שהיא מילאה את תפקידה וסיקרה את הקבוצה האהובה עליה. אכן כן, מינה אוהדת את ריאל עוד הרבה לפני שהחבר שלה החל לשחק תחת המדים הלבנים כאשר השחקן האהוב עליה הוא הקפטן האגדי שעזב בקיץ האחרון את הבלאנקוס, סרחיו ראמוס. גם פנים יפות וגם מנצלת את הכוח שלה ברשתות החברתיות לקדם נושאים חשובים.

צפו בתמונות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי