תחזיקו חזק: נחשפה הסיבה למשבר של אייל גולן ודניאל גרינברג?

אייל גולן, דניאל גרינברג | צילום מסך: אינסטגרם

ב"מאקו סלבס" דווח כי השניים נמצאים בעיצומה של טלטלה. ב-"TMI" פורסם כי גרינברג תפסה התכתבויות בטלפון הנייד של בעלי מרמורק ומאמן "גולסטאר". מטעם ליאם הפקות נמסר: "לא היה ולא נברא"

(גודל טקסט)

לפני כחודש חזר אייל גולן, הבעלים של הפועל מרמורק ומאמן "גולסטאר", מהופעה בפריז היישר לבית מלון בתל אביב, שם שהה עם בנו יאן. במהרה החלו לרוץ שמועות על משבר בנישואים שלו ושל דניאל גרינברג. כזכור, בוגרת האח הגדול הסירה את שם המשפחה "גולן" באינסטגרם, אך מאז השניים הקפידו לשדר עסקים כרגיל והעלו שלל סטוריז משותפים.

כעת, על פי דיווח ב"מאקו סלבס", מתברר שעל אף העובדה שאייל מככב בסטורי של דניאל על בסיס קבוע עם בתם הפעוטה מיאל ושאר ילדיו, המצב בין השניים רחוק מלהיות כפי שהוא נראה ועל פי מקורבים המשבר הזוגי רק הולך ומחריף. כל זה קורה בזמן שגרינברג נמצאת בחודש השמיני להריון השני שלה ונושאת את בנו של גולן. "דניאל מציירת תמונה שהכל בסדר על מנת לשמור על הילדים מגל תקשורתי קשה ומתוך כבוד לאימהות שלהם", סיפר ל"מאקו" חבר של השניים, "הם חווים טלטלות קשות מאוד, אבל היא עובדת קשה בשביל ששום דבר לא ידלוף ויעורר שיח תקשורתי".

עוד סיפרו המקורבים כי השניים חווים קשיים בזוגיות כבר במשך תקופה ארוכה, וכעת המצב כל כך חמור שהמילה "גירושים" נזרקה לאוויר לא מעט פעמים. "הדבר היחיד שמשאיר אותם ביחד זו מיאל וההריון המתקדם של דניאל", סיפרו בסביבתם ל"מאקו", "כבר שבועות שחפציה של דניאל ארוזים במזוודות בבית והיא עם רגל אחת בחוץ, אבל כל פעם, מסיבות שונות, היא נשארת והשניים ממשיכים בשגרה. המריבות שלהם הן בעיקר בנושא האמון. במשך שנתיים דניאל סופגת התנהגות שלא מכבדת אישה ובטח לא אישה בהריון וכל מי שקרוב אליהם כבר שמע מהם על אפשרות של גירושים", הוסיף חבר נוסף.

בין המקורבים לגולן ואשתו יש גם כאלו שבטוחים שמדובר ב"קשיים שחווה כל זוג", אבל מהצד השני ממשיכים לספר שזה לא המצב. "המשבר שהם נמצאים בו מאוד עמוק, מדובר במשבר אמון, ורק הסביבה הקרובה מעודכנת במה שבאמת קורה בניהם. כמו שזה נראה כרגע – זה הולך למקום אחד וזה לא מקום טוב".

ב-"TMI" דווח היום כי גרינברג תפסה התכתבויות בטלפון הנייד של הזמר, מה שעורר את זעמה והוביל מיד למריבה גדולה, חוסר אמון וגירושים על הפרק. מקורבים לזמר מתעקשים שמדובר במשבר שיחלוף כי יש ביניהם אהבה גדולה.

דניאל גרינברג מסרה ל-"TMI": "אין תגובה".

מטעם ליאם הפקות נמסר ל-"TMI": "לא היה ולא נברא. שקר וכזב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי