החדשה של ניימאר? הסטורי שנמחק משגע את מדורי הרכילות

ניימאר, ברונה ביאנקרדי
ניימאר, ברונה ביאנקרדי | Europa Press Entertainment / Contributor

כוכבת הרשת ברונה ביאנקרדי שיתפה תיעוד שלה ושל כוכב פריז סן ז'רמן על יאכטה מפנקת, התחרטה וגרמה לחרושת שמועות. בינתיים, מספר העוקבים שלה מזנק והיא אפילו זכתה לאכול ארוחת ערב עם מסי

(גודל טקסט)

ניימאר ממשיך לשגע את מדורי הרכילות בעולם. ביום ראשון. בזמן שכולם מתעסקים בקילוגרמים שהעלה בזמן החופשה המפנקת שלו ובמפגש הפסגה עם מסי באיביזה, נראה שהחלוץ הלוהט של פ.ס.ז' מצא אהבה חדשה בחיים. ולא, היא לא מישראל, אלא כמוהו מארץ "הסמבה".

כפי שבוודאי ראיתם ברשתות החברתיות, החברים הטובים מסי וניימאר נפגשו בשיא החופשה שלהם על יאכטה מטורפת באיביזה. עם זאת, יש מישהי אחרת שתפסה את אור הזרקורים היא כוכבת הרשת הברזילאית, ברונה ביאנקרדי. למרות שניסתה לשמור על דיסקרטיות, סטורי אחד ששותף ונמחק עשה רעש ברשת והפך אותה לדבר הכי מעניין בחופשה של הכדורגלן.

אתמול שיתפה ברונה סלפי שלה ושל ניימאר עושים פרצוף מצחיק למצלמה ומחקה אותו מספר דקות אחרי השיתוף. בקושי עשר דקות הסטורי היה באוויר, ומספר העוקבים שלה עלה ביותר מ-120 אלף אנשים. כעת, כצפוי, התקשורת העולמית משתגעת מהעובדה שניימאר אולי תפוס חזק.

מאז אוקטובר 2018, אז נפרדו ניימאר והאקסית המיתולוגית השחקנית והדוגמנית ברונה מרקוזין, הוא נחשב לאחד הרווקים המבוקשים בעולם וכעת כל הסימנים מצביעים על כך שיש לו ברונה חדשה בחיים. כן, גם האקסית וגם הנוכחית חולקות את אותו השם ואותו הלאום וכנראה שגם את אותו הטעם בגברים. ביאנקרדי, הברונה החדשה בחייו של הכדורגלן, בת 27, למדה אופנה באוניברסיטת מורמבי אנהמבי בסאו פאולו ומנהלת שיווק ומסחר אלקטרוני של מותג הביגוד לונג איילנד במשך יותר משמונה שנים.

מי שמכיר את פרטי הסיפור ביניהם טוכן, כך על פי התקשורת הברזילאית, שהשניים הכירו באחת ממסיבות הסילבסטר המפורסמת שמארגן ניימאר בדרך כלל בריו דה ז'ניירו. ביאכטה באיביזה, ניימאר וברונה צולמו על ידי צלמי הפפראצי ונראו קרובים מתמיד. בנוסף, למרות שאין אישור רשמי לגבי מערכת היחסים החדשה של כוכב הכדורגל, הנוכחות של היפייפיה לצידו בארוחת ערב אינטימית שארגנו מסי ואנטונלה רוקוזו רק העצימה את השמועות.

במפגש החברים השתתפו גם לאנדרו פארדס, אנחל די מריה, מרקו וראטי ונשותיהם וכן דניאלה סמאן, אשתו של ססק פרגרס. אז נראה שהברזילאי מצא סוף סוף את אשר חיפש כל כך הרבה זמן. אהבה. אם זה משהו חולף או רציני יותר, כנראה שנדע בקרוב.

ניימאר
ניימאר | Europa Press Entertainment / Contributor
ניימאר
ניימאר | Europa Press Entertainment / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי