לאן נעלמה בת הזוג הישראלית של טיבו קורטואה?

מישל גרציג, טיבו קורטואה | צילום: אינסטגרם

אחרי החופשה עם השוער שלה, הדוגמנית בת ה-24 הפסיקה לתפעל את האינסטרם בתקופה האחרונה. "הגוף שלי קרס, חליתי", היא שיתפה וניסתה להוריד את מפלס הדאגה. לירון שרון עם הפרטים ממדריד

(גודל טקסט)

אם גם אתם נמנים בין 151 אלף העוקבים של מישל גרציג, בת הזוג של טיבו קורטואה מריאל מדריד, בטח שמתם לב שהיא נעלמה מהרשתות החברתיות בשבועיים האחרונים. הדוגמנית הישראלית לא העלתה ולא שיתפה כלום מאז שחזרה מהחופשה המפנקת עם הכדורגלן שלה על היאכטה, והעוקבים שלה דאגו ובצדק.

בשל כך, גרציג החליטה לפתוח מצלמה ולדבר אל העוקבים כשהיא שיתפה סרטון (גם בעברית וגם באנגלית) שמסביר את המצב שלה. "אחרי שהרבה דאגו החלטתי לשתף למה נעלמתי בתקופה האחרונה. הייתי חולה מאוד עם חום גבוה והגוף שלי קרס", חשפהה בלונדינית בת ה-24 ועדכנה את הקהל שלה באינסטגרם.

"זו לא קורונה", הבהירה. "אבל הרופאים עדיין לא כל כך בטוחים מה זה, כנראה מחלת הנשיקה או משהו כזה שהגוף שלי לקח בצורה מאוד מאוד רעה. אני עדיין מתאוששת וזה ייקח קצת זמן אבל היה חשוב לי לדבר על זה בשביל להזכיר לכם שיש עוד וירוסים ועוד מחלות בעולם חוץ מקורונה. חשוב שנהיה זהירים", סיפרה מישל ושפכה אור על ההיעלמות שלה בתקופה האחרונה.

צפו

אז מישל צריכה להתאושש ואנחנו מקווים שמי שמנעים את זמנה בדירתה במדריד הוא כמובן השוער שלה שדואג לפנק אותה. עד שהיא תחזור למוטב ותככב שוב בסטורי, נאחל לה רפואה שלמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי